BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

 

Kukeltje

Tondelzoeker
Berichten
10
Beste mensen,

Mijn naam is Bart van Kuik en ik kom uit Tilburg. Ik heb ooit een barbecook watersmoker gekregen en wil nu een volgende stap maken.
Nu heb ik al wat onderzoek gedaan en ben ik er achter gekomen wat de top merken zijn en welke merken daar onder zitten.
Nu heb ik een merk gezien en ondanks het vele zoeken op internet kan ik hier niet zo veel info over vinden. Eigenlijk helemaal niets. Als de prijs nu aan de lagere kant was zou het waarschijnlijk uit de Auplex fabriek komen, maar ze durven er behoorlijk wat voor te vragen.
Het merk is Buddha-Q.
Iemand er iets over te zeggen?
 
Welkom!
Toevallig een plaatje of iets dergelijks? (Auplexjes worden soms ook voor enorme bedragen aangeboden)
 
Welkom!

Gaat het om deze? https://buddhaq.nl/producten/keramische-bbq

Dat vind ik een flinke prijs, ik zou persoonlijk voor een Kamado joe classic II gaan.
 
Welkom,

Succes met het maken van jou keuze.


Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

 
kapteyn zei:
Welkom!

Gaat het om deze? https://buddhaq.nl/producten/keramische-bbq

Dat vind ik een flinke prijs, ik zou persoonlijk voor een Kamado joe classic II gaan.

Het gaat inderdaad om die. Op marktplaats wordt er nu eentje voor 800 euro aangeboden en die ziet er ongebruikt uit. Ik heb zelf nog niet een Auplex gezien met chipfeeder, maar dat zegt niets natuurlijk.
 
En dank jullie wel voor het verwelkomen! Ik hoop hier veel tips en gerechten te mogen krijgen en delen...
 
Bart, welkom bij de club.

Als over een BBQ weinig geschreven is en de prijs is flink dan denk ik dat het een risico is ;).
 
Welkom hier!

Ik heb nooit eerder gehoord van die bbq maar dan zou ik een paar 100 bijleggen en voor een mooie Bastard gaan :)
 
Van harte welkom!
Heb zelf ook nog nooit gehoord van een Buddha Q, persoonlijk zou ik ook wat meer uitgeven voor een bekender merk met goede garantie. Succes met je keuze!
 
Welkom hier  En veel Sucses naar het zoeken van een Kamado  :)
 
Hoi Bart, welkom bij het Genootschap
 
De Buddha Q wordt ge?mporteerd door Ronald van Stockyard. Dus het is niet zomaar een onbekende die er achter zit.
 
Na lang twijfelen tussen de verschillende soorten bbq's is mijn keuze toch gevallen op de nieuwe Master-Touch GBS Premium E-5775. Mijn vrouw wilde wel een sandwich/wafel rooster erbij en van de winkel kreeg ik nog een pizzasteen.
Erg blij mee!!!
 
Das een prima Q ;)
Heel veel plezier er mee
 
Dank je. En nu ga ik kijken hoe ik die Q het beste kan bedienen. Ik heb nog veel te leren op het gebied van bijvoorbeeld het beluchten van mijn houtskool/briketten of de verschillende manieren dat ik mijn briketten kan rangschikken.
Tevens hoop ik hier veel recepten op te doen en natuurlijk ook te delen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan