BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

gaastra

Tondelzoeker
Berichten
15
Goedendag,

Ook ik zal me hier even voorstellen. Sinds een aantal jaar in het bezit van een Weber 57cm en ben met name het laatste jaar me wat meer gaan verdiepen in de BBQ mogelijkheden. Ondertussen ook al vaak L&S sessies op de Weber gedaan.
Hoewel de Weber op veel vlakken voldoet zou ik toch graag een kamado willen. Helaas zit een fatsoenlijk (lees: groot) model er nog niet in maar als troost ben ik deze week toch gezwicht voor de mini van de Action. Nu kan ik daar alvast mooi een beetje mee gaan experimenteren zodat ik t.z.t. klaar ben voor het echte werk  B-).
Ik lees al een tijdje mee op het forum maar hoop dus ook zelf wat bijdrages te kunnen gaan leveren!
 
Welkom!
 
Hoi Gaastra,
welkom bij het Genootschap, er is niks mis met een Weber, velen van ons hebben er jaren van alles op bereid voordat de Kamado hype toesloeg.
Je wordt echt geen betere BBQ kok door de Kamado, makkelijk is het wel...........In veel gevallen geldt: Het ligt niet aan het spulletje maar aan het knulletje
 
Welkom


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom hier  :)
 
Ewald zei:
Hoi Gaastra,
welkom bij het Genootschap, er is niks mis met een Weber, velen van ons hebben er jaren van alles op bereid voordat de Kamado hype toesloeg.
Je wordt echt geen betere BBQ kok door de Kamado, makkelijk is het wel...........In veel gevallen geldt: Het ligt niet aan het spulletje maar aan het knulletje
Dat geloof ik graag. Naar mijn idee (en van mijn vriendin en mee-eters :p) kom ik een heel eind op de Weber en valt het goed in de smaak.
Maar het is leuk om weer wat nieuws te proberen en de hobby langzaamaan uit te breiden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan