Beef en Steak

Voorstellen

Martin86

Tondelzoeker
Hallo allemaal,

Ik ben Martin, 31 zomers oud en woonachtig te Noordwijkerhout. Al een aantal jaren lees ik "stiekem" mee op het forum als gast maar vond het nu wel tijd om mij te registreren. Heb al redelijk wat geleerd door mee te lezen en ook via jullie concullega's op facebook, smoke en bbq. Heb vorig jaar alleen facebook verwijderd omdat ik eigenlijk een beetje klaar was met alle social media.

Ben begonnen met cremeren op een Weber. Later steeds meer leren bbq-en en zelfs regelmatig low en slow dingen op de Weber gemaakt. 2 jaar geleden heb ik de boel uitgebreid met een zelf gemaakte UDS:
34xhksi.jpg

Helaas heb ik deze samen met mijn weber moeten verkopen toen ik een Bastard ging aanschaffen. Aangezien onze tuin niet gigantisch is en mijn kinderen nog genoeg speelruimte over hebben. Mijn Bastard:

iwjjbn.jpg

Heb mijn kennis dus een beetje vergaard door hier mee te lezen, Facebook, de boeken van Noskos en Jord en door zelf gewoon temproberen. Vorige week heb ik nog Ribs en oerhammetjes gemaakt:

1sxo2d.jpg

Hoop nog veel te kunnen leren hier en te mogen lezen

Hoi Martin, welkom op het Genootschap.
Mooie UDS die je hebt gemaakt... meer een BDS, (Beautiful Drum Smoker) als je het mij vraagt :D

Welkom martin

Welkom Martin  :)

Welkom Martin, wat jammer dat je je uds heb moeten weg doen maar je hebt er wel een mooie bastard voor in de plaats.

Van harte welkom bij het Genootschap!

Terug
Bovenaan Onderaan