BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

 

Juulvh

Stoker
Berichten
262
Beste Forumleden,

Ik ben Juul, 26 lentes jong, en samenwonend met mijn vriendin in het Limburgse Meijel. Afgelopen mei hielden wij onze housewarming, waarbij mijn vrienden met een topcadeau aan kwamen: een barbecue! Voor ons een topding: mijn vriendin is niet zo van de authentieke barbecue (kolen) smaak en ze houdt niet echt van vlees, waardoor ze eenvoudig op het linker gedeelte op het gas haar groente spies klaar kan maken. Ik kan ondertussen mijn liefde geven aan een mooi stuk vlees dat op de rechterkant van de barbecue ligt te roken, dat ik vervolgens helemaal voor mezelf heb :)

Sinds die tijd heb ik wat ge-experimenteerd met het garen op lage temperatuur. Hele kip, beenham, spareribs en onlangs nog een rosbief van 1kg. Die laatste was dusdanig lekker en goed gelukt, dat ik met kerst iets vergelijkbaars wil maken. Omdat ik hier wat vragen over heb (welk stuk is te adviseren, hoe uitkienen dat die op het juiste moment klaar is) heb ik me aangemeld op dit forum. Ik zal deze vragen in een apart topic plaatsen, zodat deze niet vervuild wordt.

Om af te sluiten, een paar foto's van mijn barbecue en mijn mooiste creaties hiervan :)

107424_1.jpg

WVpAjb.jpg

PYHzTG.jpg

WVzTeC.jpg


 
Welkom!
Dat ziet er lekker uit, al eens aan picanha gedacht voor kerst? ;)
 
Welkom hier

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
Juul, van harte welkom op het BBQ Genootschap.
 
welkom hier.
mmoie bbq en een lekker stukkie vlees  :D
 
Welkom!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Terug
Bovenaan Onderaan