BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen The Bastard

ArjenBastard

Tondelzoeker
Berichten
3
Goedendag , mijn Naam is Arjen en al enkele jaren in het bezit geweest van een Weber Master Touch en tijd werd voor een Kamado en de keus viel op The Bastard Large Urban 2022 , heb als eerste een hele kip bereid dat redelijk ging kwa temp , en dag later weer opstoken maar dan gewoon zonder een mooi stuk vlees om hem te leren kennen alleen nog niet tevreden bent over de temp beheersing , ik weet dat dit vrij vroeg is om het te zeggen maar ik heb al hier en daar gelezen dat de schuif onder vaak een probleem kan geven mbt te veel speling en dus meer zuurstof aantrekt dan dat je instelt , kan ik een hele dunne tochtstrip in het randje plakken zodat de schuif meer druk geeft tegen de plaat of wordt dat veel te heet ik hoor graag voor tips en tricks.(hierbij de foto’s van m’n nieuwe aanwinst)

536CAA21-0DD0-414E-94F9-B337F79F799F.jpeg
 
Zou er niet mee om knoeien, leer eerst je kamado kennen want waarschijnlijk is er niks aan de hand . Anders garantie
 
Welkom Arjen!
 
Arjen, welkom bij het genootschap.
 
Welkom Arjen. Veel plezier hier!
Mooie opstelling.
Zou eerst nog wat verder testen. Als hij wel gewoon netjes uitgaat dan zit het met de "lekken" wel goed.
Liggen er houtjes tussen de base en je keuken? Dat lijkt mij niet goed gaan op den duur.
 
Welkom Arjen. Veel plezier hier!
Mooie opstelling.
Zou eerst nog wat verder testen. Als hij wel gewoon netjes uitgaat dan zit het met de "lekken" wel goed.
Liggen er houtjes tussen de base en je keuken? Dat lijkt mij niet goed gaan op den duur.
Klopt dit is tijdelijk aangezien de nest nog wordt nageleverd.
 
Welkom Arjen
 
Welkom Arjen, veel plezier en inspiratie hier!

Prachtig mooie set-up heb je daar zeg!
 
Terug
Bovenaan Onderaan