Beef en Steak

Voorstel ronde, Ik ben Erwin.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Erwin538
  • Startdatum Startdatum
E

Erwin538

Gast
Goedendag allen.

Ik Ben Erwin, woon in Arnhem en ben 40 jaar.
ben sinds afgelopen maand ook een trotse eigenaar van een Weber kettle gril premium 57 cm.
kijk al maanden naar de bbq pitboys en PitmasterX op youtube en ben helemaal verkocht.
heerlijk al dat eten. en vooral low en slow spreekt mij ook erg aan, en zeker ook het indirect grillen.
binnenkort ga ik ook een dagje grillen, bij de Weber grill club, om nog wat extra idee?n op te doen.
heb afgelopen weekend ruim 6 KG vlees gekocht bij de keur slager.
3 kg Procureur (voor Pulled pork)
3 kg Varkens buik spek (pork belly)
echter was de boodschap vrij prijzig, en naar mijn idee zou dit wel goedkoper kunnen, ik was 72 euro kwijt.
maar daar moet je natuurlijk ook je adresjes voor hebben.

nou moet ik nog wat goede idee?n op doen om dit vlees te bereiden, hoeft niet direct over de top, maar wel lekker voor dit stukje kwaliteit vlees.

zag vanochtend hoe iemand een tafeltje had gemaakt aan de standaard weber grill, en ging verder opzoek, en zag echt enorm veel goede idee?n bij jull hier op het forum voorbij komen.
heb straks al douglas steigerplanken gehaald, 12 cm dikke poten en nog wat ander hout, om een mooie tuin tafel te maken met een ge?ntegreerde weber bbq.

Eigenlijk zit ik boorden vol met idee?n die ik graag wat extra wil laten inspireren met idee?n van jullie.

hoi Erwin,
welkom bij dit edele genootschap.
Zoals je al gemerkt hebt, idee?n genoeg hier  :)

Welkom bij ons!

Erwin. leuk dat je erbij bent!

72 euro voor zes kilo vlees is inderdaad niet mis, dat is 12 euro de kilo. moet voor de helft of minder kunnen.

Zou eens kijken over de grens in Duitsland.

Bij de Rewe was van de week de varkensnek in de aanbieding voor 3,29 ? de kilo.

Welkom hier Erwin!!

Frits zei:
Erwin. leuk dat je erbij bent!

72 euro voor zes kilo vlees is inderdaad niet mis, dat is 12 euro de kilo. moet voor de helft of minder kunnen.

Zou eens kijken over de grens in Duitsland.

Bij de Rewe was van de week de varkensnek in de aanbieding voor 3,29 ? de kilo.

3.29 euro per kilo haha. verschrikkelijk ik heb hier ongeveer 3 kg gahaald voor 41.10 euro  :-O daar word ik niet echt heel blij van.

ik ben niet zo geweldig in het spreken van de duitse taal, dus ik zou dat persoonlijk niet snel doen, en ik heb ook wel gemerkt dat iederland zo zijn eiegen benaming heeft voor bepaalde stukken vlees, in usa hebben ze het over pork butt, als ze over de varkers schouder hebben hihi.

Hoi Erwin, welkom bij het BBQ Genootschap

Welkom Erwin bij dit mooie Genootschap

Terug
Bovenaan Onderaan