Frits gaf me de tip de laatste keer dat ik vergeten was een procureur ernaast te leggen. Daar had hij helemaal gelijk in.
Gelukkig waren de schoonouders zo te spreken over de pulled pork van de familiedag toen dat zij die zelf ook op voorraad wilde hebben. Ik dus snel naar de makro gesjeesd om 2x procureur op te halen. Een maal 2,90 kilo en de ander 2,89 kilo.
De avond van te voren alle voorbereidingen gedaan, wederom de Southern Succor rub gemaakt. En de marinade naar noskos.
Vervolgens ingepakt en in de koelkast, wachten tot morgen.
Volgende dag de wsm aangestoken.
En gekozen voor kersen hout..
Laten we zeggen dat het past op een 47WSM.. Haha
Ze schoten in 4 uur door naar de 74 (en resp. 72 graden) dus ingesmeerd met de glaze.
Na 2 uur ingepakt, helaas geen foto van voor het inpakken..
Toen de 96 graden werd aangetikt vond ik hem weer mooi. Uitwasemen en pullen!
En natuurlijk een broodje proeven
Na het snoepen en proeven 2x 1,8 kilo overgehouden aan pulled pork. Best schrikken als je ziet wat er dan in gewicht verdwijnt.
Groetjes.
Gelukkig waren de schoonouders zo te spreken over de pulled pork van de familiedag toen dat zij die zelf ook op voorraad wilde hebben. Ik dus snel naar de makro gesjeesd om 2x procureur op te halen. Een maal 2,90 kilo en de ander 2,89 kilo.
De avond van te voren alle voorbereidingen gedaan, wederom de Southern Succor rub gemaakt. En de marinade naar noskos.
Vervolgens ingepakt en in de koelkast, wachten tot morgen.
Volgende dag de wsm aangestoken.
En gekozen voor kersen hout..
Laten we zeggen dat het past op een 47WSM.. Haha
Ze schoten in 4 uur door naar de 74 (en resp. 72 graden) dus ingesmeerd met de glaze.
Na 2 uur ingepakt, helaas geen foto van voor het inpakken..
Toen de 96 graden werd aangetikt vond ik hem weer mooi. Uitwasemen en pullen!
En natuurlijk een broodje proeven
Na het snoepen en proeven 2x 1,8 kilo overgehouden aan pulled pork. Best schrikken als je ziet wat er dan in gewicht verdwijnt.
Groetjes.