Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WillemHvdW zei:Lekker hoor, receptje??
Ik wacht idd ff tot na de meeting op de 21e. Kan ik de sateh eerst door de aanwezigen laten keuren en dan is het tot die tijd ook nog het 'geheim' van de smidChrisMaes zei:Nog even geduld Willem, hij zal het ons eerst laten proeven volgende weekWillemHvdW zei:Lekker hoor, receptje??![]()
Big-T zei:nondeju dat ziet er goed uit. Waar haal jij die brede sateprikkers?
Big-T zei:nondeju dat ziet er goed uit. Waar haal jij die brede sateprikkers?
Klopt helemaal. Ik heb deze van de Sligro en dan heb je ze ook nog in verschillende lengtes. Geloof dat dit de kleinste maat was.Dominique zei:Big-T zei:nondeju dat ziet er goed uit. Waar haal jij die brede sateprikkers?
De vraag is wel niet aan mij gesteld, maar vooruit....
Je kunt deze bij Makro of Sligro kopen. Ik zeg er wel bij, het handvatje is breder dan het stokje zelf. Ongeveer de helft van het handvatje, maar wel plat, dus je sate gaat niet zo snel draaien om het stokje heen. Ik geloof iets van 7 eu voor 100 ( of 250) stokjes staat me bij, ik heb er van de week nog mee in mijn handen gestaan.
Bijna....bijna......nog anderhalve dag tot de meating en dan kunnen de aanwezigen proeven. Daarna zal ik het postenmaroc zei:Ik wil dat recept ook wel, zo snel mogelijk posten h? volgende week![]()
DanBras zei:Bijna....bijna......nog anderhalve dag tot de meating en dan kunnen de aanwezigen proeven. Daarna zal ik het postenmaroc zei:Ik wil dat recept ook wel, zo snel mogelijk posten h? volgende week![]()
Bij elkaar nu bijna 5kg kip/varken in de marinade staan (in totaal toch bijna 6 ons snijverlies aan te veel/dik vet) en morgenavond met de familie stokjes rijgen.
Resultaat gaat voor mij toch ook een klein beetje afwachten zijn, want ik heb dit keer andere knoflook gebruikt (wat een moment om te experimenteren h??!) dus hangt van de reacties af of ik dit ook nog hier deel![]()
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden!maroc zei:Misschien een domme vraag maar gebruik je kipfilet of kippedijen?
DanBras zei:Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden!maroc zei:Misschien een domme vraag maar gebruik je kipfilet of kippedijen?
Ik gebruik kippendij en procureur voor mijn sateh. Kipfilet is snel te droog, terwijl kippendij tenminste ook nog wat vet heeft. Hetzelfde geldt voor de procureur t.o.v. bv. hamlappen of varkenshaas.
Haha....dat weet je nog niet, maar proef je zondag pasRedFox zei:Je pakt lekker uit Danny!!