Beef en Steak

Voorproefje sateh en dingen die niet gebeurd zijn

DanBras

Gemarineerd
Vandaag de eerste echte lente-regen BBQ gehad met lekkere sateh volgens familierecept. Speel nog steeds met de gedachte om dit tijdens de meating te maken, dus moest toch ff kijken of ik het niet vergeten was :-p
20130409_191522.jpg

20130409_191526.jpg

Na de meating zal ik het basisrecept hiervan posten in het receptendeel.

Verder probeer ik mijn BBQ frequentie op te voeren. Met het lezen van alle posts op dit forum krijg je meteen zin om zelf aan de slag te gaan, dus hoe meer hoe beter. Voor mijzelf de lat dit jaar op 100x gezet en na de 22x in Q1 had ik een inhaalslag te maken om weer op schema te komen. Sinds begin April nu de teller op 7x, maar zoals vaker met mij ontbreekt het met name aan het documenteren.

Dus hier de gerechten/maaksels die sinds begin April niet gebeurd zijn:
MOINK Balls
Sea Turtle Eggs
Varkens Rundervink van Frits (maar dan zonder groentebedje ;-) )
Varkenshaas
Kogelbiefstuk
Varkensrollade
Bobby Flay's Cedar Planked Salmon (en regenboogforelfilet op dezelfde manier)
Frikandellen
Spiffs burgers
Irish Angus burgers
Provencaalse procureurlapjes
Beenham
Sateh Babi (Varkenssateh)
Sateh Ayam (Kipsateh)

Moet echt wat aan mijn skills m.b.t. documenteren gaan werken :-p

Nou, dat met die Sat?etjes komt wel goed zo te zien  :)
En voor de rest........zet 'm op h?  :D

Mac

Daar wordt ik heel blij van op de meeting :)

Doe die sat?htjes maar!

Lekker sateetjes!!

Ik ben sinds vandaag op de helft van 100x ;) Ik hoop mijn record van vorig jaar te verbreken, maar geen man overboord als het niet lukt :D

en ik ga bij deze door mijn 1000e posting heen Dennis, en dat nog wel als reactie na jouw reactie....je was ook een van de eersten toen ik startte op dit forum i.v.m. de stickers vanhet genootschap....maar dit bericht snapt niemand meer over een paar dagen want dan klopt het cijfer al niet meer...
Ik voel me net als die sateh sticks nu een beetje gemarineerd  :D :D :D

Welkom bij de 4-digits club!

dank je Dennis, ik voel me nu al thuis bij die club en mijn voorgaande bericht is bij deze al weer oud nieuws  ;)

Die sate ziet er erg lekker uit Dan. Ben benieuwd naar je recept.

Recept had ik al bij mijn inschrijving op dit forum beloofd, maar nog steeds niet gepost. Maar nu wacht ik eerst volgende week ff af om te zien of jullie het wel lekker vinden. Indien dat het geval is zal ik het recept alsnog posten :-p

DanBras zei:
om te zien of jullie het wel lekker vinden.

Ben bang dat dit niet gaat tegenvallen  ;)  ;D ;D

lekkere sate's hoor, ik kijk er naar uit volgend weekend

Lekker hoor, receptje??

Die sateh ziet er echt lekker uit!!!

RedFox zei:
en ik ga bij deze door mijn 1000e posting heen Dennis, en dat nog wel als reactie na jouw reactie....je was ook een van de eersten toen ik startte op dit forum i.v.m. de stickers vanhet genootschap....maar dit bericht snapt niemand meer over een paar dagen want dan klopt het cijfer al niet meer...
Ik voel me net als die sateh sticks nu een beetje gemarineerd  :D :D :D
Over een tijdje staat er kabouter kwebbel bij je naam  ;D

structor zei:
Over een tijdje staat er kabouter kwebbel bij je naam  ;D
alweer een titel erbij  :D

Terug
Bovenaan Onderaan