Beef en Steak

Voorgekookte Spareribs mmmmm...

Het boek adviseert daarna in eerste instantie nog om het kookvocht weg te gooien. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Dit is mij even teveel allemaal. Ik moet even gaan liggen.

Aaaaaah mijn ogen.......zie niks meer B-)

Waarom kookvocht weggooien? Ik zou groentesoep van maken (getrokken soep), zo heb je je de dagelijkse noodzakelijke vitamientjes ook weer binnen! Misschien met moinkballetjes erbij  :>.

Ach, met de nieuwjaarsBBQ voor de deur kan mijn humeur eigenlijk niet meer stuk :D

hahaha wat een heerlijk stel barbecue extremisten zijn we met z'n allen  :P

ik draag graag mijn kooltje bij door te verkondigen dat ik geen aversie heb tegen, ik zou zelfs durven stellen met smaak kan eten van, nigella's in marinade gegaarde spareribs die daarna een heel ietsjepietsie verkoold dienen te worden op een loeihete slecht aangestoken vinex barbecue.

voor wie zijn walging op peil wil houden hier het recept voor de marinade, in tegenstelling tot wat onze gedomesticeerde godin lijkt te beschrijven wordt het vlees echter niet gemarineerd maar gegaard in deze opgewaardeerde appelsap. de overgebleven marinade tijdens het licht aankolen van het vlees uiteraard inkoken tot een stroperige saus en bij het vlees serveren.

ah...Nigella....<zucht>..ok, dan kook ik ze voortaan ook wel voor....

Terug
Bovenaan Onderaan