BasBQ
Beef en Steak

Voor de eerste keer pizza op de kamado

 
 
 

Bubbeltje

Kooltjesharker
Berichten
216
IMG_0879.jpeg
IMG_0887.jpeg
IMG_0888.jpeg
IMG_0895.jpeg

IMG_0890.jpeg

Voor de eerste keer zelf pizzadeeg, pizzasaus en uiteindelijk pizza’s gemaakt. Echt onwijs lekker. Heerlijk genoten in het zonnetje met een limoncello-spritz 🍹. Voortaan zelf pizza’s maken, zoveel lekkerder dan uit de vriezer. Zelfs lekkerder dan Domino’s 🤪.
 
Die zien er lekker uit.
Die limoncello ook trouwens.
Zelf hier ook momenteel aan't genieten van een eigen maak limoncello .
 
Die zien er lekker uit.
Die limoncello ook trouwens.
Zelf hier ook momenteel aan't genieten van een eigen maak limoncello .
Lekker, lijkt mij ook nog wel leuk om zelf limoncello 🍋 te maken.
 
Ziet er lekker uit!

Heb al een tijdje pizza bloem staan maar blijf er tegen aan hikken.
Gewoon aan beginnen, is echt ontzettend lekker. Kijk op YouTube naar de masterclass 1 en 2 van Simon Giaccotta en dan kan het niet mis gaan.
 
Ik verbaas me altijd wanneer mensen voor het eerst zelf pizza's maken, dit deed ik vroeger al bij mijn ouders..
Maar gewoon geweldig om dit gewoon te doen en dat het gelijk goed lukt 😁.

Lekker van genieten.. 😋😋😋
 
Lekker zeg!

Nu je dit geproefd hebt wil je niks anders meer.

Nu nog gaan klooien met nog langer gerijpt/gerezen deeg en moeilijkere saus. 😋😋😋
 
Lekker zeg!

Nu je dit geproefd hebt wil je niks anders meer.

Nu nog gaan klooien met nog langer gerijpt/gerezen deeg en moeilijkere saus. 😋😋😋
Dit deeg heeft al meer dan 24 uur gerijpt in de koelkast en daarna nog een paar uur om op kamertemperatuur te komen. Saus kan toch niet moeilijker zijn 🤔? Als je de Italianen mag geloven gaat er gewoon uitgeknepen tomaat op. Ik heb de saus gemaakt van de website Eef kookt zo. Het experimenteren wordt nu met de toppings 🙃.
 
Die pizza ziet er erg lekker uit, kant en klaar of afgehaald is het niet mijn favoriete voedsel maar zou me hierdoor misschien wel laten bekeren ;)
 
lekker hoor, zelfgemaakt verslaat bijna alles ....
 
Ziet er lekker uit zeg! Op m'n to-do list 😋👍🏻🔥
 
Deze you tube filmpjes hebben mij ook "door een moeilijke fase in de bbq carrière" geholpen :LOL: . Een goede tip van @Frits
Dit deeg en maismeel op de werkplek was de oplossing
 
Deze you tube filmpjes hebben mij ook "door een moeilijke fase in de bbq carrière" geholpen :LOL: . Een goede tip van @Frits
Dit deeg en maismeel op de werkplek was de oplossing
Maïsmeel wist ik al, heb ook een tijdje brood gebakken. Maar die filmpjes zijn echt super, had niet gedacht dat het in 1x zou lukken.
 
Ziet er super uit!!
 
Schuif maar door.
 
Terug
Bovenaan Onderaan