Michel2
Kooltjesharker
Volgens mij was iedereen dit weekend bezig met burnt ends en ook ik kan niet achterblijven. Burnt ends maken ala NOSKOS style.
BGE op constante 120 graden volgens het 3-2-1 principe. Deed me erg denken aan de spari-ribs die ik laatst maakt.
1,5kg buikspek zonder zwoerd
In de pulled pork rub van NOSKOS
Na de eerste 3 uur honing, basterd suiker en roomboter erover en dan afdekken.
\
Nu weer 2 uurtjes geduld hebben.
Na de 2 uur ziet het er al super uit en boterzacht. Heel voorzichtig de BBQ saus van NOSKOS erbij en dan nog een klein half uurtje terug plaatsen.
En klaar!
Bordjes hier waren zo op. Kreeg alleen maar goede reacties! Vlees lekker zacht en goed van smaak. Gaat zeker vaker gemaakt worden!
En het grafiekje van de temperatuur. Af en toe de deksel open voor tussentijdse handelingen.
BGE op constante 120 graden volgens het 3-2-1 principe. Deed me erg denken aan de spari-ribs die ik laatst maakt.
1,5kg buikspek zonder zwoerd
In de pulled pork rub van NOSKOS
Na de eerste 3 uur honing, basterd suiker en roomboter erover en dan afdekken.
Nu weer 2 uurtjes geduld hebben.
Na de 2 uur ziet het er al super uit en boterzacht. Heel voorzichtig de BBQ saus van NOSKOS erbij en dan nog een klein half uurtje terug plaatsen.
En klaar!
Bordjes hier waren zo op. Kreeg alleen maar goede reacties! Vlees lekker zacht en goed van smaak. Gaat zeker vaker gemaakt worden!
En het grafiekje van de temperatuur. Af en toe de deksel open voor tussentijdse handelingen.
Laatst bewerkt: