Beef en Steak

Volledig Weber assortiment bij GAMMA

Ben vooral ook benieuwd naar de nieuwe aanmeldingen hier.

Zeker 100 stickers uitgegeven aan klanten die echt interesse hadden in barbecue tips en recepten.
Een paar foto's van spareribs, zalm, BCC en PP helpt natuurlijk ook.  ;)

Leuk dat je zo'n evenement organiseert!
En dan een mooi aantal Webers verkopen door de "emotie van lekker eten en gezelligheid te verkopen" is helemaal prima!!!

En wat levert dat 'over onze rug' verkopen van die gezelligheid op het forum op? :P =))

20% korting voor leden van het genootschap bovenop de standaard kortingen? =)) =)) =))

Beetje ons hier inzetten als verkoop argument :D

Ivo-tje zei:
En wat levert dat 'over onze rug' verkopen van die gezelligheid op het forum op? :P =))

20% korting voor leden van het genootschap bovenop de standaard kortingen? =)) =)) =))

Dat levert ons leden op die wij kunnen informeren, zonder dat zij aan de gang met spiritus en zo.

Mike v R zei:
Dat levert ons leden op die wij kunnen informeren, zonder dat zij aan de gang met spiritus en zo.

Je praat nu een beetje alsof je moderator bent hoor.... =))

Ivo-tje zei:

Het zou eerder andersom moeten zijn!
Door mensen hier naartoe te verwijzen loop ik de kans dat ze via de sponsoren hierzo geen aankopen bij ons doen. Dussss... ;)

Bedankt voor de reclame!!! :D

Super leuk......

Eigenlijk verkoopt dat ding zich zelf...
Maar met een enthousiasteling er bij..., gaan ze als warme broodjes... :P

Even afstoffen met een goede reden...  ;)

Na veel aandringen is het eindelijk gelukt om nu ook officieel Gold dealer van Weber te zijn.
Nog meer reden en mogelijkheid om veel mensen enthousiast te maken voor de "next step" bbq'en.

Breng je het toch gewoon terug en bestel je het materiaal via de site. B-) B-) :D

Oeps ik zie zojuist dat ik reageer op een post van 2014. Zal inmiddels wel al versleten zijn. (het is nog vroeg!!!!)

Terug
Bovenaan Onderaan