BasBQ
Beef en Steak

voedseldroger

 
 

nicky

Stoker
Berichten
409
Wie heeft er een voedseldroger? Ik ben voornemens er een te gaan kopen. Online vind je ze vanaf 30 euro tot enkele honderden euro's. Ik wil hem in eerste instantie gaan gebruiken voor het drogen van pepers maar eventueel ook voor fruit / vlees / groente / kruiden etc. Graag hoor ik jullie ervaringen!
 
Volgens mij heeft Dennis er 1
 
Ik heb er ??n. Een stockli, niet goedkoop maar werkt prima. Heb er extra bakken bij zodat ik meer tegelijk kan drogen.
Droog er onder andere vlees in dat dan weer als snoepjes voor de katten dient, pepers etc.

Als he hem maar sporadisch gebruikt zou ik de goedkope nemen.
 
Ik heb ook een Stockli met 5 zeven en ben hier erg tevreden over ik droog pepers en ook appels net als vroeger bij de bakker en deze eten wij bij de aardappelen .Ik heb hem een keer uit Italie meegebracht hij was daar 25 euro goedkoper.Ook heb ik er vlees ingedroogd in ieder geval een prima apparaat.
 
Ik heb er ook een maar doe hem niet weg , maar pepers droog ik gewoon aan een draadje voor het raam maar als je een oven hebt kan het ook in de oven.
 
Dikwandige pepers zoals jalape?o's kun je niet zonder drogen. Dan zijn ze beschimmeld.
 
Ik gebruik al jaren een goedkope droger, en dat werkt prima voor mij.
Nieuwe lading pepers zijn onderweg.

IMG_1661_zps58a57555.jpg

IMG_1660_zps312197e8.jpg


Gezellig met zijn allen onder de 250W spaarlamp
 
Terug
Bovenaan Onderaan