BasBQ
Beef en Steak

Visklem vraag

smokeydre

Vuurmaker
Berichten
51
Ik zou graag een visklem kopen, omdat de vis soms toch een beetje aan het rooster blijft plakken, en wanneer je hem dan wegtrekt, je wel eens hebt dat de vis breekt en in stukjes valt.

Echter ik heb een 47cm weber, en alle klemmen zijn zo groot dat het handvat er ver buiten valt, waardoor de deksel niet goed dichtgaat.

Zijn er wel kleine klemmen, of is het gewoon niet anders? Zeker voor roken lijkt me dat niet ideaal.
 
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit een visklem gebruikt. Meestal (eigenlijk altijd) gebruik ik rookplankjes voor mijn vis.
 
ik heb toen ik het nog op de 47 deed, weleens een visklem afgezaagd, dan past ie er gewoon op
 
Ik was vandaag bij het tuincentrum, Weber heeft 2 visklemmen die geen lange steel hebben. Dan kan je deksel dus wel dicht. Wel aan de prijs. 34 en 39 eu. Kijk even op de Webersite, ik neem aan dat ze daar staan.
 
Dominique zei:
Ik was vandaag bij het tuincentrum, Weber heeft 2 visklemmen die geen lange steel hebben. Dan kan je deksel dus wel dicht. Wel aan de prijs. 34 en 39 eu. Kijk even op de Webersite, ik neem aan dat ze daar staan.
Heb ik ook, ook makkelijk bij het grillen van groentes als asperges
 
De Weber Visklem.
Deze dus, heb hem ook (de kleine versie), fijn ding

weber-vis-en-groentenbasket-rvs-klein.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan