BasBQ
Beef en Steak

Vilt vervangen Masterbuilt

 
 
 

Revers88

Pitmaster
Berichten
858
Het is zo ver.

Mijn Vilt is na een klein jaar echt toe aan vervanging. Van zowel het vilt op mijn MB als dat van het onderstel is nog weinig over.

Nu is grote vraag: met welk vilt ga ik dit vervangen? Iemand tips? Ga ik voor gewoon vilt of toch voor fiber? En maakt de fabrikant uit? Zijn er misschien tips waar/ welke ik het beste kan aanschaffen?

En waar moet ik extra rekening mee houden bij het vervangen van dit vilt?
Alvast bedankt allemaal!
 
Ik heb via alieexpress vilt besteld echt voor €4,- ofzo, kun je zeker 2x mee vervangen en zelfklevend. Gelijk maar even 3 rolletjes besteld Werkt als een tierelier! Wat een onzinprijzen die kamado vilt! Bij een BBQ winkel betaal je echt de hoofdprijs omdat het speciaal voor de kamado is,maar dat is echt handel.

Vilt vervangen kost je 10min en je kunt zeker weer 6mnd vooruit. Volgens mij staat er ergens op het forum wel een link naar de vilt!
Ik heb btw ook de Masterbuilt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
Dus niet de overstap maken naar fiberglass?
 
Ik kan niet vergelijken, maar had me wel voorgenomen om fiber te steken als het mijne versleten is. Maar dat duurt nog wel ff vermits ik meestal maar 1 x per week BBQ.
 
Ik heb glasvezel besteld bij kamado.nl zit erop heb een beschrijving er van gemaakt

525284C1-6AF9-4190-982E-8B272116EDF2.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan