BasBQ
Beef en Steak

Vervoer Black Basterd

R

Ric325i

Gast
Ik kan waarschijnlijk voordelig een splinternieuwe Black Basterd Large overnemen alleen hoe vervoer ik veilig zo?n ding? Liggend of beter staand (als dat al zou passen...)
Ze zijn vrij kwetsbaar lijkt mij dus heeft iemand daar tips over?
 
Toen ik mijn Bastard ging halen adviseerde de winkelier mij hem rechtop te vervoeren. Heb hem staand op de achterbank vervoerd.

Succes!
Paul


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Een nieuwe tuin, en meteen maar 2 Bastards? Of is de andere niet doorgegaan?

Tja, ik moet regelmatig die van mij over een drempeltje helpen dus ik weet hoe zwaar ze zijn.

Regel dus in ieder geval iemand om hem in de auto te zetten.

Ik zou alle onderdelen (vuurkorf en ring) er uithalen omdat hij dan nog enigszins te tillen is, maar ik denk dat ik wel het deksel erop zou laten en die combinatie rechtop zou vervoeren. De keramische delen kan je het beste op iets zachts leggen. De onderdelen worden bijvoorbeeld in dozen verpakt met een soort styrofoam.

Succes, en veel plezier met je Bastards.
 
Ik heb mijn Large gewoon op de bijrijdersstoel in de gordel gezet. Spanbandje erom heen en 200 km mee gereden. Hij paste ook niet door de achterklep van mijn C1, had ook weinig keus....
Maar idd wel alles eruit halen.
 
@Ooievaar ik heb nu alleen een Weber maar als ik de kans krijg om voordelig een Basterd te scoren dan ga ik mezelf dat niet ontzien.
Goede tips tot nu toe jongens bedankt!
 
Bij voorkeur rechtop vervoeren en alle losse onderdelen eruit halen zoals Ooievaar zegt. Heb je geen ruimte om alles los te vervoeren, dan vastzetten in de Basterd met stukken karton zodat het niet kan schuiven
 
Rechtop, liefst onderdelen eruit, in verhuisdekens en op de bijrijdersstoel in de gordel. Als de onderdelen niet allemaal los vervoert kunnen worden, nog steeds inwikkelen in verhuisdekens :)
 
En liefst niet vervoeren terwijl je PP erop ligt. Hou je in en wacht tot ie veilig thuis staat

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan