Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo te zien is dit een gepoedercoate margrietschijf , zal je met koken niet schoon krijgen helaas.Eraf halen, kijken aan de binnenkant of er een borging is
Opkuisen en opnieuw seasenen.
Eventueel koken in water met azijn.
Klinkt plausibel, ga ik proberen. Bedankt!Zo te zien is dit een gepoedercoate margrietschijf , zal je met koken niet schoon krijgen helaas.
Wellicht dat je de kamado opstookt en de magrietschijf wat warm is deze er wel af komt . Zal wel vastgekoekt vet zijn waardoor hij niet lis komt
Thnx, heb je evt. een site?Ze hebben van grill guru ook de rvs variant. Die zit standaard op het elite model. Misschien is dat iets voor je ?
grill guru margrietschijf rvs op Google geeft mij een hit van €62 . Werkt mooi hoor zo'n zoekmachineThnx, heb je evt. een site?
Vervangen lijkt mij in dit geval de beste optie ja..Mijn margriet schijf heeft de afgelopen winter niet goed overleefd.
Ik zit eraan te denken om hem te vervangen. Om de maat op te nemen dacht ik hem eraf te halen maar tevergeefs.
Heeft iemand een idee wat te doen?
Bekijk bijlage 69259