Beef en Steak

Verjaardags pulled pork vraag

Minime

Vuurmaker
Hallo mede bbq fanaten,

Binnenkort heb ik hier een verjaardagsfeestje en wilde graag de gasten broodjes pulled pork voorschotelen als tussendoortje om het bier te laten zakken.

Nu is mijn vraag:
Hoeveel kg procureur zal ik nodig hebben voor een 30 tal volwassenen. Voor de kinderen doe ik wat hamburgers afbakken.

Dit word de eerste keer om voor deze hoeveelheid mensen pulled pork te maken en heb geen idee om een inschatting te maken.

Graag hoor ik van jullie.
Ik wist zo niet onder welk topic ik hem weg moest zetten.
Als hij verkeerd staat hoor ik het graag.

Mvg,
Thomas

Zou 6 kilo pakken minimaal maar liever meer wat op de bbq past. Alles wat over is kun je invriezen voor op pizza, macho schotels, hamburgers of gewoon op broodje voor andere keer.

Met zes kilo kom je inderdaad een heel eind. Goed broodje, coleslaw erbij dan vult het extra goed.

Vragen passen beter in de rookkamer, low en slow is meer voor de bereiding van gerechten. Ik verplaats het even.

Bedankt heren hier kan ik iets mee.
Met zes kilo kom je inderdaad een heel eind. Goed broodje, coleslaw erbij dan vult het extra goed.

Vragen passen beter in de rookkamer, low en slow is meer voor de bereiding van gerechten. Ik verplaats het even.
Dit dacht ik inderdaad al. 👍🏻

Van 6 of 6,5 kilo procureur hou je ongeveer + 4kg pulled pork over, dus dan zit je op ongeveer 125 gram per broodje. Afhankelijk wat voor type gasten je krijgt zou ik een kilo of twee extra pakken zodat de grote eters ook een goeie bodem hebben 😉

Terug
Bovenaan Onderaan