BasBQ
Beef en Steak

Verdwenen Recepten van Ewald en Jet (meisje van E) "van het andere forum"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is altijd treurig als zoiets moet gebeuren, zeker op de manier hoe het daar is gelopen.
Ik heb de discussie verder niet meegekregen aangezien ik daar alleen een account heb om de recepten te lezen :p

Ik ben het overigens ook compleet met DanBras eens, beter dat iedereen nu toegang heeft tot de recepten (zeker die van al dat lekkere natte spul ;) )

Wees welkom hier en deel vooral meer  :D
 
Ik vind het iig fijn dat er weer een paar mooie recepten bij gekomen zijn en de rest gaat me niet aan en interesseert me niet.
Dus bedankt voor het delen, maar de rest had je voor mij niet hoeven posten, want zit geen rendement in. :) ;)
 
Goed bezig Ewald, dit weekend eet ik sateh van Danbras met jouw geweldige saus waarvan ik het recept nu weer gevonden heb!! :)
 
Ik ben blij met je recepten iig Ewald.
 
Altijd vervelend zulke situaties, ik zit ook op het andere forum maar je merkt wel dat er een ander sfeertje hangt als hier....

 
Ik ben oorspronkelijk ook "van de andere kant" en vond en vind het jammer dat het zo gelopen is (zonder de details te kennen toen het gebeurde ).
Maar laten we voorkomen dat het "de verkeerde kant" wordt in de discussie op dit forum want ik kijk ook graag aan de andere kant.
Verder vind ik dat jullie (Ewald en Jet dus) heel fijne recepten hebben die door zoveel mogelijk mensen moeten worden gekookt  :)
 
DanBras zei:
Dan is het mijn inziens te kort door de bocht om te zeggen dat hij dat niet had moeten doen, zonder dat er informatie is wat daar aan vooraf is gegaan. Verder lijkt het mij zijn goed recht; hij heeft die informatie daar geplaatst, dus heeft hij ook het recht dit weer te verwijderen naar eigen inzicht.
Danny; Volgens mij heb je niet goed gelezen, ik zei dat het jammer was, dat is wat anders... Ik zie dit niet als kort door de bocht.
Verder ken ik de voorwaarden van het forum niet, dus of hij het recht had weet ik niet...

Verder kan ik het wel vinden in je verhaal, ik ben ook door een (ex)mod bij de eerste post al weggejaagd, ben dus blij dat ik op dit forum terecht ben gekomen.
 
Ik begrijp niet helemaal waarom je het hele verhaal nu weer oprakelt. Je had het verhaal toch al eerder verteld, dus dit is een beetje onnodig modder gooien naar de moderators van de buren, die vast niet perfect zijn maar waarschijnlijk net zo als de moderators van het genootschap er erg veel tijd en moeite insteken om "hun" community draaiende te houden.

Anyway, bedankt voor de recepten en nu maar hopen dat je het hier beter naar je zin hebt!
 
Nou ja, dan maar niet boos worden op Ewald want anders verdwijnen de recepten naar de eeuwig jachtvelden.
Ik sluit me helemaal aan bij Nosmo.

Wellicht een slotje?

 
Ik ben bang dat deze discussie gaat ontsporen, en zet hem daarom op slot. Als de andere modereters er anders over denken hoor ik het wel, of gooien ze hem weer open.
 
Holkers zei:
Verbannen op een BBQ forum. Dat is vrij kansloos moet ik zeggen. Fijn dat je hier wel van je hobby mag genieten en wij van jullie recepten!

Ja dan moet je volgens mij wel hele erge dingen hebben gedaan :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan