Beef en Steak

Veggie day

Peter64

BBQ Junkie
Gistermiddag, voor de kids terug naar de grote studentenstad gaan nog ff twee veggie hapjes gemaakt.
Miesert al de hele dag, maar met wat creatieve oplossingen….

De wereld beroemde met geitenkaas, walnoot en honinggevulde puntparika .
De overheerlijke burgers van knolselderij.

IMG_4204.jpg
IMG_4205.JPG

IMG_4209.jpg
IMG_4208.jpg

IMG_4213.jpg

Laatst bewerkt:
Geweldig! Knolselderij-burgers; hoe kruidt jij deze?

Daar ben ik ook benieuwd naar, mooie creatieve gerechten heb je in ieder geval gemaakt👍🏼

Geweldig! Knolselderij-burgers; hoe kruidt jij deze?
Daar ben ik ook benieuwd naar, mooie creatieve gerechten heb je in ieder geval gemaakt👍🏼

Ik heb me enkele weken geleden laten inspireren door een recept in "Betty's kitchen".

lekker Peter
met de puntpaprika hele goeie ervaringen
die burger ken ik niet. gaan we eens proberen

Ziet er goed uit Peter,
HINT: Misschien handig om het recept van de knolburgers hier bij recepten,vegetarisch, te zetten (ovv de bron)
Dan staat hij veilig hier, want als Betty er ooit mee stopt is het recept ook weg. ;)

Ziet er goed uit Peter,
HINT: Misschien handig om het recept van de knolburgers hier bij recepten,vegetarisch, te zetten (ovv de bron)
Dan staat hij veilig hier, want als Betty er ooit mee stopt is het recept ook weg. ;)

Shame on me. Wist niet dat we ook een bakje voor veggie recepten hadden. Ik post daar wel eea in

Ben echte carnivor maar zou het toch wel willen proeven

Lekker z’n balansdag Peter. Mooie maaltje.
En een kopstootje zo op de dinsdag kan nooit kwaad toch je bent immers onder de studenten hahaha.

Lekker z’n balansdag Peter. Mooie maaltje.
En een kopstootje zo op de dinsdag kan nooit kwaad toch je bent immers onder de studenten hahaha.
Ahum, het was zondagmiddag. Zal het er nog ff bijzetten.

• Leuk
Waarderingen: Bram
Terug
Bovenaan Onderaan