Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Frits zei:Sorry ik ben een puritein .
Frits zei:Tijdens het voorkoken gaat veel van de specifieke varkenssmaak in je marinade zitten en dat is zonde.
Roker zei:Frits zei:Sorry ik ben een puritein .
Ik had niet anders verwacht Frits!
Frits zei:Tijdens het voorkoken gaat veel van de specifieke varkenssmaak in je marinade zitten en dat is zonde.
Het gaat er denk ik om dat je een balans vindt tussen smaak verliezen, en extra smaak toevoegen door op deze manier te marineren. Zolang die balans maar positief uitvalt, vind ik het zeker de moeite waard om het een keer op deze manier te proberen. Nog niet zo gek lang geleden werd de Texas crutch (wat eigenlijk ook neerkomt op het koken / stomen van je ribben) ook als vloeken in de kerk beschouwt, en tegenwoordig doet iedereen het...
Leo zei:ik ben ook helemaal niet van het koken, er gaat zoveel smaak verloren die je dan door middel van een marinade weer terug probeert te brengen.
dus voor een echt lekkere spare rib, zul je verder moeten zoeken.
Ik hou het bij een droge rub, en dan (afhankelijk van je ribs) gewoon de 3-2-1 methode aanhouden
noskos zei:Ik zeg het nog maar eens, dit is het BBQ Genootschap