Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi bordje zo!
Had ik best willen proeven.![]()
Neenee, het waren 2 beentjes, dus mooi doormidden. Voor de vrouw eentje en voor mij.Heerlijk stukje vlees zeg! Dat varkentje heb je goed gewassen. Dacht eerst dat je dat hele stuk opgegeten had!![]()
Per 2 is niet gek inderdaad. De buitenkant heeft toch wat meer smaak vanwege kruiden.Neenee, het waren 2 beentjes, dus mooi doormidden. Voor de vrouw eentje en voor mij.
Meestal zie je ze met 4 tot 5 beentjes of meer. Maar dan hebben maar 2 mensen de lekkere buitenkantDus vraag me af als ik meer volk heb, of ik ze niet gewoon per 2 beentjes klaar maak ipv een groot stuk.
Deze is totaal traag gegaard en dus niet gegrild en die buitenkant ziet er heerlijk uit. De volgende keer mss wel eens proberen met nog injecteren of pekelen voor nog meer smaak.
Dat bedoel ik. Nu, de hoeve waar ik ze koop, heeft ze standaard in de koelkast liggen per 2. Groter is op bestelling. Maar dit was de eerste keer en toen ik ermee bezig was en zag dat hij lekker bruin werd rondom, stelde ik mij die vraag als er meer zijn. Enige nadeel als je er maar 2 hebt, dan blijft ie moeilijk rechtop. Want ik leg hem op het ingesneden vet en het eerste uur ging dat goed, maar daarna viel hij om wat geen probleem is. Dus een groter stuk blijft wel netjes op het vet liggenPer 2 is niet gek inderdaad. De buitenkant heeft toch wat meer smaak vanwege kruiden.
Werkt een ribrack niet om ze per 2 omhoog te laten staan? Presentatie technisch vind ik 1 groot stuk het vaak beter doen maar smaaktechnisch doe ik dit voor ons 4en (gezin + schoonouders) wel vaker dat ik sommige stukken verdeel van 1 naar 2 stukken.Dat bedoel ik. Nu, de hoeve waar ik ze koop, heeft ze standaard in de koelkast liggen per 2. Groter is op bestelling. Maar dit was de eerste keer en toen ik ermee bezig was en zag dat hij lekker bruin werd rondom, stelde ik mij die vraag als er meer zijn. Enige nadeel als je er maar 2 hebt, dan blijft ie moeilijk rechtop. Want ik leg hem op het ingesneden vet en het eerste uur ging dat goed, maar daarna viel hij om wat geen probleem is. Dus een groter stuk blijft wel netjes op het vet liggen
Werkt een ribrack niet om ze per 2 omhoog te laten staan? Presentatie technisch vind ik 1 groot stuk het vaak beter doen maar smaaktechnisch doe ik dit voor ons 4en (gezin + schoonouders) wel vaker dat ik sommige stukken verdeel van 1 naar 2 stukken.