Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dominique zei:wtavaneijsden zei:Dominique zei:Burp.... Ik heb er gisteren 3 porties van gegeten. Lekker heerlijk!Ridevi71 zei:En? Results please
burp en dat voor een dame? was hij zo lekker? Ik kreeg niet van peter ik weet nu waarom. :-/
Als het op eten aankomt ben ik geen dame =))
Hans zei:Dominique zei:wtavaneijsden zei:Dominique zei:Burp.... Ik heb er gisteren 3 porties van gegeten. Lekker heerlijk!Ridevi71 zei:En? Results please
burp en dat voor een dame? was hij zo lekker? Ik kreeg niet van peter ik weet nu waarom. :-/
Nieuwsgierige ik weer, wat dan wel?
Dominique zei:Hans zei:Dominique zei:wtavaneijsden zei:Dominique zei:Burp.... Ik heb er gisteren 3 porties van gegeten. Lekker heerlijk!Ridevi71 zei:En? Results please
Een hebbert ben ik dan. Hier met dat eten!
Hans zei:Dominique zei:Hans zei:Dominique zei:wtavaneijsden zei:Dominique zei:Burp.... Ik heb er gisteren 3 porties van gegeten. Lekker heerlijk!Ridevi71 zei:En? Results please
Een hebbert ben ik dan. Hier met dat eten!
Wel om de pondjes denken hoor. =)) !!!