Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ewald zei:Ziet er smakkelijk uit, maar een kern van 70 gr bij varkenshaas vind ik wel erg hoog. :-O
Riestad zei:Ewald zei:Ziet er smakkelijk uit, maar een kern van 70 gr bij varkenshaas vind ik wel erg hoog. :-O
Welke kerntemperatuur hou jij dan aan ?
Gilles zei:Met 58 graden is het wel aan de lage kant, belangrijk is wat hij er ook bij zegt; het afgrillen; dan zal de temp richting de 63 graden gaan wat zorgt voor een licht rose stukje varkensvlees. Voor kalkoen- en/of kipfilet moet je volgens mij rond de 70 graden zitten toch?
Iberico laag ribstuk deed ik altijd op56-57 graden meer heeft zo'n mooi stuk echt niet nodig (vraag maar na bij Martijn van Vuur & Rook die vrat zijn vingers erbij op =)) ), een varkenshaasje is heel mager die wordt snel gortdroog rond de 60 graden meer dan zat.Riestad zei:Gilles zei:Met 58 graden is het wel aan de lage kant, belangrijk is wat hij er ook bij zegt; het afgrillen; dan zal de temp richting de 63 graden gaan wat zorgt voor een licht rose stukje varkensvlees. Voor kalkoen- en/of kipfilet moet je volgens mij rond de 70 graden zitten toch?
Ik ben altijd rond de 70 graden met varkensvlees, dacht altijd dat dat de veilige temperatuur was.