Beef en Steak

vandaag PP weer aanvullen

picosuma

Gerijpt
Zo vandaag de PP maar weer aanvullen ze weten nu dat ik pakjes in de vriezer heb en dan wordt er wel gevraagd heb je nog wat voor mij  :)
Dat ben deze week nog vrij dus vandaag maar weer maken . Nu ook voor het eerst een snake gemaakt met Ecobrasa.
Heb hem er om 9.25 opgedaan dat nu maar kijken hoe lang het vandaag gaat duren.

20180104_092515.jpg

Dat is een hele goede invulling van een vrije dag! Veel plezier met de run.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Zijn ergere dingen om je vakantie door te komen  :D
Ik gebruik bijna uitsluitend Ecobrasa , bevalt uitstekend.
Succes met de P.P.

Veel plezier!

Update PP

Het is nu 12.18 de roostertemperatuur is nu 126 graden en de kerntemperatuur 60 graden dus dat gaat lekker zo. :)

De temperatuur blijft lekker binnen de range van 110 graden en 130 graden in het begin een klein beetje schuiven onderste vrijwel dicht boven moest ook een klein beetje dicht.

wordt vervolgd.

picosuma zei:
Update PP

Het is nu 12.18 de roostertemperatuur is nu 126 graden en de kerntemperatuur 60 graden dus dat gaat lekker zo. :)

De temperatuur blijft lekker binnen de range van 110 graden en 130 graden in het begin een klein beetje schuiven onderste vrijwel dicht boven moest ook een klein beetje dicht.

wordt vervolgd.

Goed op weg  ;)
De schuifjes staan bij ook meestal in die stand.
De onderste vaak geheel dicht, ik denk dat hij dan wat lucht krijgt door wat lekkages (ouderdom van de Q)

update P.P

het was nu ongeveer 5 uur dat hij er op zat nu de bbq saus erop gedaan heb hem ook effe omgedraaid kan daar ook een lekker korst op komen.  Roostertemperatuur 124 graden kerntemperatuur 71 graden dus gaat goed.

Nu nog 1,5 ? 2 uur erop en dan inpakken  :)

20180104_145230.jpg

update PP

Nu er ongeveer 2 uur op gelegen roostertemp 124 graden kerntemperatuur 70 graden hij bleef een aardige tijd op 67 graden hangen.
Maar het ziet er al lekker uit nu inpakken en op naar het eind. :)

20180104_165426.jpg

ingepakt

20180104_165832.jpg

De laatste lootjes wegen het zwaarst, dan duurt het meestal te lang naar je zin en ben je nieuwsgierig naar het resultaat.
En dan het inpakken nog en plukken  :D
Maar het komt goed, eet smakelijk straks want je zult best wel willen proeven  ;)

update PP
De PP heeft de 88 graden gehaald heb even getest met een prikker nu ingepakt en nu nog een uurtje wachten  :)

20180104_192824.jpg

Ah heerlijk de hele dag die geur in de tuin! Mooie run zo, eet smakelijk  :)

Update PP

Zo de boel is weer uit elkaar getrokken en het smaakt steeds beter heerlijk sappig.

De temperatuur bleef prima constant nu ook heel weinig gekeken en kleine stukjes de luchtschuiven verschoven .
De boel weer in vacu?m zakjes gedaan en het ligt nu in de vriezer kunnen we er weer tegen aan.
De hondjes hebben ook nog wat restjes gehad dus die ook weer gelukkig.  :)

Moet nog wel beter de snake met ecobraso maken zag dat sommige half gebrand hebben  :-S

Morgen de laatste bbq dag deze week morgen walchers gilden spek  :D

20180104_211646.jpg

Lust ik wel! :)

Mooie run ziet er lekker uit dat lust ik ook wel

Verstuurd vanaf mijn LG-K420 met Tapatalk

Terug
Bovenaan Onderaan