Vandaag een heel menu samengesteld met vooraf breekbrood met kippendijcake , tomatentapenade en olijfolie.
Als hoofdgerecht gevulde forel en porkloin met bijgerecht als gepofte aardappel , courgette rolletjes trostomaatjes .
En voor na een appeltaartbol met ijs en slagroom .
Moet zeggen het was allemaal prima gelukt had alleen een dingetje met de forel.
Foto? vertellen meer.
Het maken van de kippendijcake had een klein cakevormpje gevonden.
Die heb ik gevuld met spek ,rode ui,paprika,kippendij en kipkruiden.
Het breekbrood erbij had een passiebrood van ah ingesneden wat olijfolie wat kruide en wat ham ertussen
Cougetterolletjes gemaakt plakje courget,olijfolie,plakje spek en parmezaan kaas dit opgerold en in een pannetje colasaus van saus guru erover
Dan de forel gevuld met citroen,tomaat en dille en peper en zout.
Had ze in een klem gedaan maar toen kwam ik erachter dat die niet op bbq kon dus effe aanpassen
Dan de porkloin gekruid verder daar niks mee gedaan.
En dan nog het toetje appel uitgehold met meloenschepje appelbolletjes gemixt met kaneel en suiker . Dit weer in de uitgeholde appel gedaan . En daarover een plakje blader deeg en daar een beetje eigeel
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Als hoofdgerecht gevulde forel en porkloin met bijgerecht als gepofte aardappel , courgette rolletjes trostomaatjes .
En voor na een appeltaartbol met ijs en slagroom .
Moet zeggen het was allemaal prima gelukt had alleen een dingetje met de forel.
Foto? vertellen meer.
Het maken van de kippendijcake had een klein cakevormpje gevonden.
Die heb ik gevuld met spek ,rode ui,paprika,kippendij en kipkruiden.

Het breekbrood erbij had een passiebrood van ah ingesneden wat olijfolie wat kruide en wat ham ertussen

Cougetterolletjes gemaakt plakje courget,olijfolie,plakje spek en parmezaan kaas dit opgerold en in een pannetje colasaus van saus guru erover

Dan de forel gevuld met citroen,tomaat en dille en peper en zout.
Had ze in een klem gedaan maar toen kwam ik erachter dat die niet op bbq kon dus effe aanpassen

Dan de porkloin gekruid verder daar niks mee gedaan.

En dan nog het toetje appel uitgehold met meloenschepje appelbolletjes gemixt met kaneel en suiker . Dit weer in de uitgeholde appel gedaan . En daarover een plakje blader deeg en daar een beetje eigeel

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro