BasBQ
Beef en Steak

VakantieVeilingen Vispakket

Thunderflash

Stoker
Berichten
406
Afgelopen week eens meegedaan aan het bieden op een vispakket dat werd aangeboden op VakantieVeilingen. Wat wil nu, ik was de hoogste bieder/winnaar. De inhoud van dit pakket was:
- 4 zeebaarsfilets op vel (+/- 500 gram)
- 4 doradefilets op vel (+/- 500 gram)
- 2 zalmmootjes op vel (+/- 250 gram)
- Vismenu: visfriet met 2 visburgers (+/- 450 gram)
- 2 kabeljauwhaasjes (+/- 220 gram)
- 1 zak inktvisringen met beslag (500 gram) - 1 pak crabsticks (500 gram)
- Viskruiden (50 gram)
Binnenkort de Q maar eens opstoken en wat vis bereiden. :)

26D02CB0-7EC3-43A4-8E9F-6280AB776951.jpeg
 
Leuk pakket! Daar kun je zeker lekker van eten.
 
Daar ga je zeker van kunnen genieten
 
Leuk pakket dat zal als je het bereid hebt best gaan smaken (y)
Ik heb wel eens naar de vlees versie gekeken, komen hier ook zulke hoge extra verpakking en verzendkosten bij ?
 
Leuk pakket dat zal als je het bereid hebt best gaan smaken (y)
Ik heb wel eens naar de vlees versie gekeken, komen hier ook zulke hoge extra verpakking en verzendkosten bij ?
Ja, ook hierbij komen hoge verzendkosten (€11,00). ik zag in de webshop van de betreffende winkel dat zij dezelfde hoogte aan verzendkosten berekenen. Echter door het “lage” bod dat ik had gedaan, bleef de totaal prijs ruim binnen de prijs als ik het rechtstreeks besteld had.
 
Leuk pakket dat zal als je het bereid hebt best gaan smaken (y)
Ik heb wel eens naar de vlees versie gekeken, komen hier ook zulke hoge extra verpakking en verzendkosten bij ?
Ik heb ook ooit eens een vlees pakket gekocht. Ik vond het te dun gesneden en de kwaliteit vond ik niet meer dan redelijk.
 
Ik heb ook ooit eens een vlees pakket gekocht. Ik vond het te dun gesneden en de kwaliteit vond ik niet meer dan redelijk.
Dat is dan toch weer een tegenvaller..
 
Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar hoe de smaak is
 
Terug
Bovenaan Onderaan