BasBQ
Beef en Steak

Vakantie foto's met lekker hapjes.

 
 
 

Dominique

BBQ Junkie
Berichten
6.790
Ik ga op vakantie, en neem mee? Dit zat alemaal in mijn WGA gepropt, en ik heb Noskos niet horen gillen onderweg.

CIMG0820Medium.jpg


Ik had Planet BBQ mee, en heb daar 2 recepten uit gemaakt. De kip op blz 377, niet onder een steen. Hysterisch lekker, verkering rende bijna rondjes over de camping.!
CIMG0826Medium.jpg


En de salade van geroosterde paprika's op blz 67. Ook echt mega-fijn! Ik heb alleen geen krenten toegevoegd.
CIMG0829Medium.jpg


Hier nog een close-up van de kip....
CIMG0834Medium.jpg






 
Lekker kippetje hoor!! En mooi hoe je al die zooi in zo'n WGAtje geprakt krijgt :D
 
potverdikkeme dat lijkt me een heerlijk kippetje!
 
Oehoe,die lekkere kippetjes!!!!  En die knotsen van knieen!!
 
Willy, ouwe snoepert! Hou je ogen op de KIP!!!
Maar ik moet zeggen Mannen, het was echt een goddelijk kipje....
 
Gedwongen door mijn vervoer, moet ik me toch ernstig in de WGA's gaan verdiepen!  8)
 
is een heerlijk kippetje dominique, ik had er vandaag anders ook nog wel een paar voor je

IMG00409-20110921-1359.jpg


IMG00410-20110923-1308.jpg


;D
 
Dat zijn huisdieren, geen vreetkippen....;)
 
Domi's kippetjes wil ik altijd wel een keer proeven !
en als de verkering spontaan een dansje gaat maken, moet het wel goed zijn !
;D
 
Dat ziet er voortreffelijk uit. Krijg er gelijk zin in....
 
Dat kippie ziet er erg lekker uit, maar bij Noskos in een potje krijg ik toch wel een beetje lugubere associaties.  ???

Die kippen van Leo zijn alleen lekker in de soep of als ze heel erg low en slow klaar gemaakt worden.
 
Nosmo zei:
Dat kippie ziet er erg lekker uit, maar bij Noskos in een potje krijg ik toch wel een beetje lugubere associaties.  ???

Die kippen van Leo zijn alleen lekker in de soep of als ze heel erg low en slow klaar gemaakt worden.

ja, ik was in barneveld aan het werk, die kippen daar komen gewoon de keet en je auto in, had ze eigenlijk mee moeten nemen.
Maar het slachten en plukken van dat spul is echt niks voor mij.
Wil nog een keer een speenvarken aan het spit hebben, maar dan moet ik wel zeker weten dat ie helemaal schoon is
 
Nosmo zei:
Dat kippie ziet er erg lekker uit, maar bij Noskos in een potje krijg ik toch wel een beetje lugubere associaties.  ???
Ik vind het gewoon erg prettig om mijn BBQ-vriendje bij me te hebben, en hij heeft er nog nooit over geklaagd, blijft rustig tijdens de reis. Wat wil je nog meer?
 
Jij hebt je wel vermaakt tijdens je vakantie zie ik! :)
 
ja joh, geen cultuur voor mij, doe mij de supermarkt maar, lekker struinen en koken. Heerlijk!
 
Na het lezen van jouw verhaal, en in gedachte je maatje luid juichend over de camping te zien rennen, moest ik dit vandaag ook maken, ik had al eens kip onder een steen gemaakt, maar geen idee meer of dat dit recept was.
het recept sprak van grof zout, en dat had ik niet, dus had ik gewoon zout genomen, maar dan wel een heel stuk minder. achteraf was het toch net iets te veel zout, maar de smaak was inderdaad top! thnxs Domi voor de tip.

Helaas niet echt foto's gemaakt
 
@ Spiffs,

Het voordeel met dat grove zout was, dat na het grillen ik alles wat er te dik oplag voor mijn idee, ik er met een kwastje af kon vegen.
Lachen he? Dat Verkering zo enthousiast was, daardoor zal dit recept vast vaker gemaakt gaan worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan