BasBQ
Beef en Steak

Vakantie Denemarken

 
 

BernhardQ

Pitmaster
Berichten
561
We gaan binnenkort naar Denemarken op vakantie.

Mijn vraag is of er nog leuke (al dan niet echte Deense) bbq restaurants zijn?

Zijn er nog bbq gerechten die ik MOET proberen?

Eventueel zelf maken, de WGA gaat natuurlijk mee.

Ik kan me dan al wat inlezen enzo goed voorbereid de supermarkt betreden
 
Laatst bewerkt:
Net terug uit Denemarken, daar alleen veel worsten op de BBQ gehad. Die hebben ze genoeg daar in de supermarkt ;)

Als je in de buurt komt zou ik ook even een stop bij Stauning Whiskey maken.

Qua restaurants geen idee.
 
Ala je in de buurt van Kopenhagen bent moet je daar naar Warpigs gaan. Gebaseerd op Amerikaanse bbq restaurants
 
We gaan binnenkort naar Denemarken op vakantie.

Mijn vraag is of er nog leuke (al dan niet echte Deense) bbq restaurants zijn?

Zijn er nog bbq gerechten die ik MOET proberen?

Eventueel zelf maken, de WGA gaat natuurlijk mee.

Ik kan me dan al wat inlezen enzo goed voorbereid de supermarkt betreden
Oh deze volg ik even; wij zitten nu in Denemarken!
Ik had zelf naast de WGA, wat vlees meegenomen en hier idd worsten maar ook lekkere hamburgers gescoord.
 
Net terug uit Denemarken, daar alleen veel worsten op de BBQ gehad. Die hebben ze genoeg daar in de supermarkt ;)

Als je in de buurt komt zou ik ook even een stop bij Stauning Whiskey maken.

Qua restaurants geen idee.
Stauning whiskey zijn wij vorig jaar geweest. Aangezien mijn zoontje van 10 mee was, geen tour gedaan maar wel 2 flessen meegenomen. Prachtige omgeving daar en inderdaad worsten in overvloed in de supermarkt 😂
 
Ook wij zijn nu in Denemarken. BBQ-restaurants heb ik hier nog niet gezien. Het vlees in de supermarkt is niet bijzonder, maar er zitten wel lekkere stukken bij als je de prijs er voor over hebt ;)
Hoewel het vrijwel altijd bbq-weer is 😇, is het dat hier tot nu toe vrijwel nooit.

Stauning staat voor komende week op de planning en een (of meer) fles(sen) bij een distilleerderij meenemen is altijd leuk, maar dezelfde zijn in NL veel goedkoper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan