BasBQ
Beef en Steak

Vacumeerzakken bij lokale winkels?

SteGe

Tondelzoeker
Berichten
11
Hallo allemaal,

ik heb op dit thema al het een en ander kunnen vinden (namelijk waar je alternatieve merken aan vacumeerzakken kan kopen). Alleen het nadeel vind ik zelf dat de verzendkosten relatief hoog zijn (voor een product van 5 euro betaal je al gauw ook 5,50 euro aan verzendkosten). Nu vroeg ik mij af of jullie lokale winkels kennen die ook zakken met reli?f verkopen? Ik heb ze laatst zien liggen bij de Sligro, maar daar hadden ze van hun eigen merk maar 1 maat liggen, en die was ook gelijk 14,50 excl. btw. Dan kan ik ze beter bij bijv. Marmelot kopen.

Dus concrete vraag, kennen jullie lokale winkels waar ze die zakken met reli?f verkopen voor een leuke prijs? Makro bij mij in de buurt heeft alleen gladde zakken, Sligro dus maar ??n soort. Weet niet of dat in andere vestigingen anders is?
 
Ik gebruik alleen de gladde zakken, sorry
 
Volgens mij heeft Cook&Co ze ook. Als er tenminste een  winkel in je buurt zit.
En bedoel je alleen zakken of is een rol ook ok ?
 
Boldeagle zei:
Volgens mij heeft Cook&Co ze ook. Als er tenminste een  winkel in je buurt zit.
En bedoel je alleen zakken of is een rol ook ok ?
Heb nu de rollen maar voor mijn gevoel zijn die onevenredig duur. Wil die dus meer gebruiken voor tijdens de voorbereidingen van de bbq en voor het invriezen van producten de zakken. Cook&co zit volgens mij wel hier in de buurt.

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

 
Grappig ik heb dat juist met de zakken, ik vind het zelf aanpassen van de grote van de zak juist een groot pluspunt. gebruik heel zelden zakken. Volgens mij heb ik de originele geleverde nog grotendeels
 
Ook hier altijd op de rol in verschillende breedtes, zakken altijd te klein of te groot!
Haal ze bij onze forum sponsor in Lunteren , voor mij om de hoek!
 
Vuur en Rook heeft een grote sortering.
 
Dank allemaal! Heb ze uiteindelijk maar bij Vuur&Rook gehaald. Is iets duurder dan Marmelot, maar daar betaal je de verzendkosten, en moest laatst voor mijn werk in Apeldoorn zijn, dus reed er vanuit Utrecht praktisch langs :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan