BasBQ
Beef en Steak

vacumeer machine ,welke is goed ?

 
 

mike visser

Vuurmaker
Berichten
80
ik was net ff bij de sligro, en keek daar naar de vacuum apparaten, maar de voordeligste daar was 130 euro.

persoonlijk vind ik dat net aan de hoge kant om op dit moment ff "zomaar "aan te schaffen .

ik heb op internet al uitvoeringen van 20 euro gezien ook, maar neem aan dat de prijs in dit geval ook de kwaliteit weerspiegelt.

wie heeft welke ervaring met wat voor apparaat , en wat is de prijskwaliteit  verhouding,

met andere woorden, waar vind ik voor een schappelijke prijs, een goed apparaat ?
 
Ik kocht een proficook voor ?65. Hier ben ik heel tevreden mee.
 
die proficook heb ik op internet idd ook zien staan , en dat is idd nog wel een schappelijke prijs . thx voor de info ! ;)
 
Zelf heb ik een goedkope van de Aldi ;).

Maar ik heb geloof ik ook de enige die het doet van de Aldi :D

Als deze kapot gaat koop ik gewoon een Solis of iets dergelijks, Vuur en Rook verkoopt inderdaad goede vacumeer machines
 
ik heb net de proficook besteld , gezien de specificaties en bestuderen van het uiterlijk  lijkt me dit idd een solis easyvac in een proficook jasje

nu met smart wachten tot hij er is  :D
 
Hier ook een van solis, en die doet het naar behoren.
Gewoon bij de sponsor vuurenrook toen die in de aanbieding was.
 
Frits zei:
Zelf heb ik een goedkope van de Aldi ;).

Maar ik heb geloof ik ook de enige die het doet van de Aldi :D

Als deze kapot gaat koop ik gewoon een Solis of iets dergelijks, Vuur en Rook verkoopt inderdaad goede vacumeer machines
Ik heb die andere die het goed doet  :)
Thuis heb ik een Foodsaver, maar voor de volkstuin nam ik de gok met de Aldi. Moet zeggen dat ie het prima doet. Voor die prijs kan je een gok wagen toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan