BasBQ
Beef en Steak

Ursula's Kamppioentjes

 

j1nx

Kooltjesharker
Berichten
105
Ik had Ursjes eigen variant van champignons op de lijst gezet;
http://www.bbqgenootschap.nl/forum/high-fast/eigen-variant-champignons-escargots/

Nu gister de kids bij de buurjongen zijn verjaardag patatjes mee aten, heb ik voor de vrouw lief iets "lichts" gemaakt.

Champignons in de volksmond ook wel vaak verkeer gespeld als Champions. Echter het was een succes, dus kan je het toch ook inderdaad best een kamppioentje noemen.  B-)


De benodigtheden. Het vrouwtje was laatst bij de burgers iets minder te spreken over de spek. (Niet zo fan van...), dus heb de helft met ham en de andere helft met spek omgerold.


Was nog best wat werk om al die steeltjes er uit te pulken  :p


Op de BBQ met de kooltjes van de vorige run nogmaals door de starter.



Lekker voor de TV met een wijntje en wat stokbrood een filmpje kijken. "The longest ride", wel toepasselijk een Cowboy film na de BBQ.
 
Dat ziet er lekker en gezellig uit J1nx. Mijn vrouw zal de ham variant ook wel waarderen. Ze is geen vegetari?r, maar van haar mag vlees best een bijzaak zijn. Van de week maar eens een run doen.
 
Dat is een lekker avondje buizen geweest met je kampioentjes :)
 
Dat lijkt me best heel smakelijk!
 
lekker hoor. ook maar eens maken.
ook hier is de vrouw niet zo'n carnivoor als ikzelf. zeker wat varkensvlees betreft

maar als er zeeuws spek/walchers gilden spek in de koelkast ligt stapt ze even van haar principes af  ;)
 
Meer dan prima bijgerechtje
 
Nice! En weer een topper in het genootschaps jargon "Ursula's Kampioentjes"
 
Terug
Bovenaan Onderaan