Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bijna , maar hij is net iets anders waardoor de roosterhouder minder in de weg zit als je wat lager gaat koken.Dit is een aanpassing op de bestaande roosterhouder , je kan zelf ook het rooster door slijpen en 2 clips maken ,scheelt €129
Of deze
Ja zeg het net ook .die jij stuurt is ook uitverkocht
Ja ik zie het verschilBijna , maar hij is net iets anders waardoor de roosterhouder minder in de weg zit als je wat lager gaat koken.
Uiteindelijk niet. Ik heb een grilverhoger van de bastard en die kan je ook als half rooster gebruiken.Jij hebt het rooster toch door midden geslepen?
Nog beter ,hoef je de rooster ook niet door te slijpenUiteindelijk niet. Ik heb een grilverhoger van de bastard en die kan je ook als half rooster gebruiken.
Bekijk bijlage 35321
Ik heb hem wel doorgeslepen. Werkt prima de roosters liggen beide nog stabiel.Ja zeg het net ook .
Jij hebt het rooster toch door midden geslepen?.
Werkt dat wat .
Zit er zelf ook aan te denken
Heb die multi level vergeleken met de originele.Ik heb hem wel doorgeslepen. Werkt prima de roosters liggen beide nog stabiel.
De dwarsstangen zijn wel vervelend idd.. maarja, daar ga ik toch ook geen heel nieuw multi level system voor kopen...
Als ik de spullen er voor had, had ik precies het zelfde gedaanHeb die multi level vergeleken met de originele.
Denk dat ik die dwars stangen af flex en onder er weer op las met rvs elektrode, en heb nog rvs rooster liggen daar de bovenste beugels van maak en er op las en dan rooster door midden.
Het volledige gietijzeren rooster kan er ook op zonder de dwarsstangen. Die rust nu op 4 punten. Dus zo zal dat met de steen ook wel zijn.Iemand al ervaring met de pizzasteen uit de rotisserie van Bastard icm het nieuwe multilevel cooking system? Deze zal nu waarschijnlijk op het rooster moeten liggen, aangezien de 'dwarsstangen' ontbreken? (zie foto voor oude model)Bekijk bijlage 40847