BasBQ
Beef en Steak

Universeel Divide & Conquer of Bastard Multilevel Systeem?

1645191877191.png
 
Dit is een aanpassing op de bestaande roosterhouder , je kan zelf ook het rooster door slijpen en 2 clips maken ,scheelt €129 😄
Of deze
Screenshot_20220218-162149_Samsung Internet.jpg
 
Dit is een aanpassing op de bestaande roosterhouder , je kan zelf ook het rooster door slijpen en 2 clips maken ,scheelt €129 😄
Of deze
Bijna 😀, maar hij is net iets anders waardoor de roosterhouder minder in de weg zit als je wat lager gaat koken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
@Rdj die jij stuurt is ook uitverkocht. Dit is de nieuwe variant. De universele houders zijn te klein aangezien de rooster van the bastard net iets groter zijn. Slim van the bastard natuurlijk of je kiest er voor dat je toch voor een universele neemt en het ruimte verlies voor lief neemt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
die jij stuurt is ook uitverkocht
Ja zeg het net ook 😅.
Jij hebt het rooster toch door midden geslepen?.
Werkt dat wat .
Zit er zelf ook aan te denken
 
Laatst bewerkt:
Bijna 😀, maar hij is net iets anders waardoor de roosterhouder minder in de weg zit als je wat lager gaat koken.
Ja ik zie het verschil 😁
 
Ik gebruik deels zelfde setup als Rogier. Wat ik echter doe om geen last te hebben van het frame, een heel gietijzeren rooster neerleggen op de vuurring daarop halve platte setter met daarboven de grilverhoger. Zelfde effect maar niet de dwars stangen in de weg
 
Die dwarsstangen blijven irritant
 
Ja zeg het net ook 😅.
Jij hebt het rooster toch door midden geslepen?.
Werkt dat wat .
Zit er zelf ook aan te denken
Ik heb hem wel doorgeslepen. Werkt prima de roosters liggen beide nog stabiel.

De dwarsstangen zijn wel vervelend idd.. maarja, daar ga ik toch ook geen heel nieuw multi level system voor kopen...
 
Ik heb hem wel doorgeslepen. Werkt prima de roosters liggen beide nog stabiel.

De dwarsstangen zijn wel vervelend idd.. maarja, daar ga ik toch ook geen heel nieuw multi level system voor kopen...
Heb die multi level vergeleken met de originele.
Denk dat ik die dwars stangen af flex en onder er weer op las met rvs elektrode, en heb nog rvs rooster liggen daar de bovenste beugels van maak en er op las en dan rooster door midden.
 
Heb die multi level vergeleken met de originele.
Denk dat ik die dwars stangen af flex en onder er weer op las met rvs elektrode, en heb nog rvs rooster liggen daar de bovenste beugels van maak en er op las en dan rooster door midden.
Als ik de spullen er voor had, had ik precies het zelfde gedaan :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Ik heb hem omgebouwd. In topic DIY staat hoe ik het heb gedaan. 😄
20220222_212303.jpg
 
Iemand al ervaring met de pizzasteen uit de rotisserie van Bastard icm het nieuwe multilevel cooking system? Deze zal nu waarschijnlijk op het rooster moeten liggen, aangezien de 'dwarsstangen' ontbreken? (zie foto voor oude model)
IMG_2686.JPG
 
Dwars stangen zitten er wel ,alleen lager .
Steen op rooster is geen probleem
 
Heeft iemand dit multilevel systeem al eens getest op een 2018 model van Bastard? Volgens hun site past ‘ie vanaf het 2019 model, maar ik vraag me af wat het verschil is. Andere vuurring ofzo?
 
Iemand al ervaring met de pizzasteen uit de rotisserie van Bastard icm het nieuwe multilevel cooking system? Deze zal nu waarschijnlijk op het rooster moeten liggen, aangezien de 'dwarsstangen' ontbreken? (zie foto voor oude model)Bekijk bijlage 40847
Het volledige gietijzeren rooster kan er ook op zonder de dwarsstangen. Die rust nu op 4 punten. Dus zo zal dat met de steen ook wel zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan