RedFox zei:van "mooiheid" kun je niet eten....
Maar het oog wil ook wat Anders waren we maar een stelletje arme donders bij elkaar als we niets te loeren hadden
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RedFox zei:van "mooiheid" kun je niet eten....
Oneens, "het oog eet eerst"RedFox zei:van "mooiheid" kun je niet eten....
Nee deze is mooi, overnieuw dat is niet goed. Geef mij deze mislukte maarFelixH zei:Deze is niet echt ugly...
Had Nosmo je ook al niet iets in die richting geschreven, of haal ik nu 2 dingen door elkaar en was dat bij iemand anders op het forum?Mr_Nas zei:Kreeg overigens op het Brethren forum te horen dat mijn kolenmand hoogstwaarschijnlijk
toch te kleine gaten had, maar dat zullen we zien straks bij de eerste run.
RedFox zei:Had Nosmo je ook al niet iets in die richting geschreven, of haal ik nu 2 dingen door elkaar en was dat bij iemand anders op het forum?Mr_Nas zei:Kreeg overigens op het Brethren forum te horen dat mijn kolenmand hoogstwaarschijnlijk
RedFox zei:Had Nosmo je ook al niet iets in die richting geschreven, of haal ik nu 2 dingen door elkaar en was dat bij iemand anders op het forum?Mr_Nas zei:Kreeg overigens op het Brethren forum te horen dat mijn kolenmand hoogstwaarschijnlijk