Op basis van een mini-peiling in de Rookkamer vorige week, heb ik maar meteen daad bij het woord gevoegd. Vorige week heb ik voor ?15 een vat op de kop getikt waar glucosewater in gezeten heeft. Doel is om komende kerstvakantie met mijn twee linkerhanden een (not so) Ugly Drum Smoker te bouwen. Het moet een combi worden van eigen idee?n + wat losse Big Poppa-onderelen via Vuur en Rook. In dit topic wilde ik jullie op de hoogte houden en meteen uit jullie onuitputtelijke bron van kennis tappen 
Eerst maar eens een foto van het beginproduct. Groen van buiten. Binnenkant is blank metaal, zij het wel verroest. Genoeg werk te doen dus!
Vraagje:
Ik woon in een doodnormale woonwijk in een rijtjeshuis met een te kleine schuur. Je kent het wel. Hoe krijg ik nu zo simpel mogelijk die groene verf van de buitenkant? Met Oud en Nieuw eens een achterlijk dikke fik stoken? Dan valt het niet zo op bedoel ik maar
Bladdert het er dan gemakkelijk vanaf? Of toch maar zo'n onkruidbrander bij de bouwmarkt halen? Of knoeien met thinner? Het voordeel van fik stoken is dat je meteen alle resten glucosewater (ruikt naar suikerspin) d'ruit hebt.
Iemand tips / ervaring?

Eerst maar eens een foto van het beginproduct. Groen van buiten. Binnenkant is blank metaal, zij het wel verroest. Genoeg werk te doen dus!

Vraagje:
Ik woon in een doodnormale woonwijk in een rijtjeshuis met een te kleine schuur. Je kent het wel. Hoe krijg ik nu zo simpel mogelijk die groene verf van de buitenkant? Met Oud en Nieuw eens een achterlijk dikke fik stoken? Dan valt het niet zo op bedoel ik maar

Iemand tips / ervaring?