Is ook weer zo er komt wel een optie om een tweede rooster er onder te plaatsenSilverFox zei:Zo'n gbs systeem is wel handig, zo door het rooster bij een ander rooster
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is ook weer zo er komt wel een optie om een tweede rooster er onder te plaatsenSilverFox zei:Zo'n gbs systeem is wel handig, zo door het rooster bij een ander rooster
Haha ja laten we dat doenfrieskip zei:Haha hij lijkt wel heel veel op die van mij
Bbq team de groene UDS dan maar opstarten?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik had hetzelfde, maar dan met een te kleine uitlaat. Ik vermoed dat 2x 22mm aan de krappe kant isErikSchreurs zei:Inlaten zijn 22 mm en de uilaatschuif is 120
mm
Ik heb de deksel er beetje scheef op gelegd en even weg geweest en nu was hij 136 gr
bulderdoos zei:Ik had hetzelfde, maar dan met een te kleine uitlaat. Ik vermoed dat 2x 22mm aan de krappe kant isErikSchreurs zei:Inlaten zijn 22 mm en de uilaatschuif is 120
mm
Ik heb de deksel er beetje scheef op gelegd en even weg geweest en nu was hij 136 gr
wat bedoel je met gas doorlaat?Hans zei:bulderdoos zei:Ik had hetzelfde, maar dan met een te kleine uitlaat. Ik vermoed dat 2x 22mm aan de krappe kant isErikSchreurs zei:Inlaten zijn 22 mm en de uilaatschuif is 120
mm
Uitlaatschuif 120 mm?
Maar hoe groot is dan je opp. van je gas doorlaat?
ErikSchreurs zei:wat bedoel je met gas doorlaat?Hans zei:bulderdoos zei:Ik had hetzelfde, maar dan met een te kleine uitlaat. Ik vermoed dat 2x 22mm aan de krappe kant isErikSchreurs zei:Inlaten zijn 22 mm en de uilaatschuif is 120
mm
Met de gas (rook) doorlaat bedoel ik de opening die open is als de regelschuif in het deksel geheel openstaat.
Ik ben zelf geen UDS bouwer maar heb wel op het forum gelezen dat deze in verhouding moet staan met de lucht toevoer.
Als deze verhouding te klein is kan ik me voorstellen dat je kooltjes niet voldoende lucht doorstroming krijgen.
Denk maar eens aan een open haard met slechte schoorsteen trek, die brand ook niet optimaal.
Uitlaatschuif 120 mm?
Maar hoe groot is dan je opp. van je gas doorlaat?
Dit is mijn uitlaat