BasBQ
Beef en Steak

Twijfel over controller

 
 

Martin86

Tondelzoeker
Berichten
16
Misschien kunnen jullie mij helpen met mijn keuze van een controller voor mijn Bastard large. Vaak met lange sessies wil ik toch even de deur uit en durf ik het niet aan, vandaar dat ik toch een controller wil kopen. En uiteraard stiekem ook het gemak.

Hetgene wat ik wil uitgeven is zo'n 200 euro en dan heb je de keuze uit een vrij simpele PartyQ van guru of de Qmaster senior die wat uitgebreider is maar waarvan ik twijfel of die wel goed/betrouwbaar is. Ook omdat je er vrij weinig over kan vinden op het wereldwijde web.

Graag wat ervaringen of tips? Bedankt alvast!
 
Martin86 zei:
Misschien kunnen jullie mij helpen met mijn keuze van een controller voor mijn Bastard large. Vaak met lange sessies wil ik toch even de deur uit en durf ik het niet aan, vandaar dat ik toch een controller wil kopen. En uiteraard stiekem ook het gemak.

Hetgene wat ik wil uitgeven is zo'n 200 euro en dan heb je de keuze uit een vrij simpele PartyQ van guru of de Qmaster senior die wat uitgebreider is maar waarvan ik twijfel of die wel goed/betrouwbaar is. Ook omdat je er vrij weinig over kan vinden op het wereldwijde web.

Graag wat ervaringen of tips? Bedankt alvast!

Ik zou zeker de Heatermeter overwegen. Deze wordt gebouwd door een mede forum lid Nosmo (Piet) en houdt je BBQ (en dus je gerechten) prima "in control".
Werk op je WiFi netwerk en is dus perfect af te lezen op je computer en/of je smartphone.
Helaas heeft Piet aangegeven (om overigens heel begrijpelijke reden) dat de serie welke hij dit keer bouwt voorlopig de laatste is voor dit jaar en hij misschien eind van dit jaar of begin volgend jaar nog een serie gaat bouwen.
Heel af en toe wort er wel een 2e hands een heatermeter van de hand van Piet aangeboden op dit forum dus hou het in de gaten.
Zie ook onder index de post controllers. (veel leesplezier)
 
De PartyQ zou ik laten liggen, zeker voor ?189,-...
De Flame Boss zit net boven je budget, maar is zeker het overwegen waard. Wordt door diverse wedstrijd-teams gebruikt
 
Ik ben in het bezit van een heatermeter. Maar heb altijd Qmaster-senior gebruikt. Dit naar alle tevredenheid,zowel de Qmaster als de heatermeter houden temperatuur prima stabiel.
Ik heb de Qmaster nog liggen, als je wilt kan je hem proberen.

Jeroen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Bedankt voor de reacties.Die heatermeter lijkt me ook wel wat en ook veel positiefs over gelezen. Zonde dat ze niet meer gemaakt worden. Net de flameboss en qmaster vergeleken en denk dat ik m'n budget iets oprek en toch voor de eerst genoemde ga.
 
Martin86 zei:
Bedankt voor de reacties.Die heatermeter lijkt me ook wel wat en ook veel positiefs over gelezen. Zonde dat ze niet meer gemaakt worden. Net de flameboss en qmaster vergeleken en denk dat ik m'n budget iets oprek en toch voor de eerst genoemde ga.

Ik stond voor dezelfde keus en ben toen voor de flame boss gegaan, mede op advies van Martijn van Vuur en Rook. Werkt voor mij erg fijn, doet wat het belooft (geen idee of de fb daadwerkelijk je bbq leert kennen dmv zo'n algoritme, ik ga er van uit dat het en marketing-dingetje is ;-))

Succes met je keuze!
 
marcodr25 zei:
Martin86 zei:
Bedankt voor de reacties.Die heatermeter lijkt me ook wel wat en ook veel positiefs over gelezen. Zonde dat ze niet meer gemaakt worden. Net de flameboss en qmaster vergeleken en denk dat ik m'n budget iets oprek en toch voor de eerst genoemde ga.

Ik stond voor dezelfde keus en ben toen voor de flame boss gegaan, mede op advies van Martijn van Vuur en Rook. Werkt voor mij erg fijn, doet wat het belooft (geen idee of de fb daadwerkelijk je bbq leert kennen dmv zo'n algoritme, ik ga er van uit dat het en marketing-dingetje is ;-))

Succes met je keuze!
Hij moet vandaag als het goed is binnen komen. Ga zondag een jacob's ladder maken volgens het recept van Noskos https://www.bbq-nl.com/2018/05/jacobs-ladder.html Kan hem gelijk uit proberen?.

Pracht stuk vlees:

d73e2125114812e3cdba1f7ac5e8f0f3.jpg

5fe527c51a936fb58adc7fb1fa58bca3.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan