Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
frieskip zei:Blijkbaar weten ze bij ons in het oosten dus toch wel wat een goed stukje BBQen en smoken is leuk om te lezen dat er nog meer tukkers hier aanwezig zijn !
Gr uit Hengelo
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Haha ja op aanraden van jou zelfs Moest eerst ff kijken Maroc wie is dat hahamaroc zei:Hey frankten uit goor jij ook hier
Vuurtje stoken op het rutbeek wordt niet gewardeerd. Denk dat de IJsclub bij Bert een betere plek is.
Denk dat ik ook wel een keer wil aansluiten bij een dergelijk ontmoeting. Maar laten we niet vergeten dat er de 22ste ook een leuke meeting is he
On ttopic:
Helaas laat mijn agenda e.e.a. ook niet echt toe en ben al blij dat ik op twee of drie wedstrijden kan jureren
frankten zei:Haha ja op aanraden van jou zelfs Moest eerst ff kijken Maroc wie is dat hahamaroc zei:Hey frankten uit goor jij ook hier
Vuurtje stoken op het rutbeek wordt niet gewardeerd. Denk dat de IJsclub bij Bert een betere plek is.
Denk dat ik ook wel een keer wil aansluiten bij een dergelijk ontmoeting. Maar laten we niet vergeten dat er de 22ste ook een leuke meeting is he
On ttopic:
Helaas laat mijn agenda e.e.a. ook niet echt toe en ben al blij dat ik op twee of drie wedstrijden kan jureren
frankten zei:Haha ja op aanraden van jou zelfs Moest eerst ff kijken Maroc wie is dat hahamaroc zei:Hey frankten uit goor jij ook hier
On ttopic:
maroc zei:Hey frankten uit goor jij ook hier
On ttopic: