BasBQ
Beef en Steak

Tweede BBQ naast mijn Kamado Joe Classic 3

 
 
 
 

Smoke-A-Holic

Stoker
Berichten
323
Beste mede-BBQ'ers,

Ik ben inmiddels zover aangestoken met het Q-virus dat ik overweeg een tweede aan te schaffen.
Dit met name omdat ik voor bijvoorbeeld een steak of producten met een korte bereidingstijd het vaak net even teveel werk vind om daarvoor mijn Kamado- Joe aan te steken.

Ik ben benieuwd naar jullie adviezen hierin, zelf zat te denken aan zoiets als onderstaande :

Reacties zijn meer dan welkom i.v.m. keuzestress ;)

Weber Performer Premium GBS black​

weber-performer-premium-gbs-black-1617019880_n.jpg
 
Wat vindt je teveel werk? Bij mij duurt het ca 30min vanaf aansteken totdat de kamado warm genoeg is.
In die tijd maak ik het vlees en eventueele bijgerechten klaar dus ik zie het probleem niet?

De bbq die je nu deelt is ook een kolen bbq toch? dus daarmee ga je niet veel sneller zijn vermoed ik.
Als je dan echt snelheid wilt zou ik naar een gas bbq of elektrische bbq kijken.
 
Wat vindt je teveel werk? Bij mij duurt het ca 30min vanaf aansteken totdat de kamado warm genoeg is.
In die tijd maak ik het vlees en eventueele bijgerechten klaar dus ik zie het probleem niet?

De bbq die je nu deelt is ook een kolen bbq toch? dus daarmee ga je niet veel sneller zijn vermoed ik.
Als je dan echt snelheid wilt zou ik naar een gas bbq of elektrische bbq kijken.
Vaak maak ik bijvoorbeeld alleen een steak of gril ik een visje. Dan lijkt het mij makkelijker om een simpele BBQ te hebben waar ik niet weer heel de kolenmand uit hoef te halen maar gewoon aansteken en snel op het rooster gooien.
Meer in die trend dus.

Verstuurd vanaf mijn SM-S908B met Tapatalk
 
ik snap het wel ik heb naast mijn egg ook nog een weber 57cm. volle starter en gaan.
 
Kan nooit teveel zijn, sowieso een WMT en een WGA naast je Kamado 😁
 
ik snap het wel ik heb naast mijn egg ook nog een weber 57cm. volle starter en gaan.
Net ff gekeken en ik denk dat dat hem ga worden inderdaad! Lijkt me een mooie keuze
Dank voor je reactie

Verstuurd vanaf mijn SM-S908B met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan