Neem 75 gram Gruyere, 75 gram Tilsiter, 1 tl mosterdpoeder, 1 tl gerookte paprikapoeder en 1/2 tl grof gemalen zwarte peper (dit is genoeg voor 3 tosti's)
Meng dit goed door elkaar
Verdeel dit over 3 platte bakjes, ik heb hiervoor aluminiumfolie bakjes gebruikt die ik ooit eens een keer bij de Sligro gekocht heb omdat die eens nodig waren, vervolgens blijven er dan een hele hoop over
Leg deze bakjes op de barbecue en verwarm deze indirect
Na 20-25 minuten is de kaas lekker versmolten en licht gekleurd
Neem 2 boterhammen en smeer deze aan 1 zijde licht in met olijfolie
Leg deze heel kort op de BBQ op het directe deel
Leg op 1 boterham een plakje achterham, dat ook heel kort op het directe deel heeft gelegen en leg de kaas op de andere boterham
Klap de beide tostidelen op elkaar en leg de tosti op een ruim vel aluminiumfolie. Beleg deze met een paar plakjes tomaat en leg hier nog wat geraspte oude kaas overheen
Vouw de aluminiumfolie losjes dicht en leg dit nog 10-15 minuten terug op het indirecte deel van de barbecue.
Serveren met een beetje ketchup of barbecuesaus en een glaasje verse jus, eet smakelijk!
(en nee, ik wil niet weten hoeveel calorie?n je hiermee binnen krijgt B-) )

Meng dit goed door elkaar

Verdeel dit over 3 platte bakjes, ik heb hiervoor aluminiumfolie bakjes gebruikt die ik ooit eens een keer bij de Sligro gekocht heb omdat die eens nodig waren, vervolgens blijven er dan een hele hoop over
Leg deze bakjes op de barbecue en verwarm deze indirect

Na 20-25 minuten is de kaas lekker versmolten en licht gekleurd

Neem 2 boterhammen en smeer deze aan 1 zijde licht in met olijfolie

Leg deze heel kort op de BBQ op het directe deel

Leg op 1 boterham een plakje achterham, dat ook heel kort op het directe deel heeft gelegen en leg de kaas op de andere boterham

Klap de beide tostidelen op elkaar en leg de tosti op een ruim vel aluminiumfolie. Beleg deze met een paar plakjes tomaat en leg hier nog wat geraspte oude kaas overheen

Vouw de aluminiumfolie losjes dicht en leg dit nog 10-15 minuten terug op het indirecte deel van de barbecue.
Serveren met een beetje ketchup of barbecuesaus en een glaasje verse jus, eet smakelijk!

(en nee, ik wil niet weten hoeveel calorie?n je hiermee binnen krijgt B-) )