BasBQ
Beef en Steak

Tomasu Soja is een must-have!

Frank Dordrecht

Tondelzoeker
Berichten
2
Probeer eens een flesje Tomasu sojasaus en je wilt nooit meer anders.
Traditioneel gebrouwen in Nederland en dat proef je.

image.jpg
 
Ja, dit is een topper. Sligro heeft hem. ook als aanbeveling in Indostok!
 
Hij is inderdaad heel erg lekker maar 20 euro voor 200 ml. vind ik wel een beetje over de top.
Ik heb ooit zo'n mooi flesje gekregen en dat is leuk en lekker
Prijs kwaliteit verhouding is een beetje zoek.
Voor 500 ml. Pearl River Bridge light soy sauce betaal ik iets meer dan 3 euro
En die is ook gewoon lekker.
 
Laatst bewerkt:
verplaatst naar de rookkamer, dit is geen recept, lees aub de regels in het receptendeel
 
‘T is duur, maar in gerechten waar de sojasaus een prominent deel van de smaak is, vind ik t de euro’s waard. Ieder z’n afweging natuurlijk. Ik gebruik m graag in een beurre blanc bijvoorbeeld. Jummie!
 
Hij is inderdaad heel erg lekker maar 20 euro voor 200 ml. vind ik wel een beetje over de top.
Ik heb ooit zo'n mooi flesje gekregen en dat is leuk en lekker
Prijs kwaliteit verhouding is een beetje zoek.
Voor 500 ml. Pearl River Bridge light soy sauce betaal ik iets meer dan 3 euro
En die is ook gewoon lekker.

Waar koop je de PRB? Amazing Oriental heeft het niet.
 
Waar koop je de PRB? Amazing Oriental heeft het niet.
Vreemd. Iedere beetje toko heeft een assorti van PRB.
Heb deze ook al,vaker in MST bij Amazing Oriental gehaald.
 
Waar koop je de PRB? Amazing Oriental heeft het niet.
Amazing verkoopt het wel, ik haal PRB Sojasaus bij mijn Poelier of bij de lokale Aziatische Toko, of Amazing Oriental in Delft/den Haag



Maar de Japanse Kikkoman is natuurlijk ook erg goed
 
Laatst bewerkt:
Had op de naam voluit gezocht.. onder PRB kan ik ‘m wel vinden.. (moet toch even naar de Zwarte Markt voor chilipoeder, kan ik gelijk even de Amazing Oriental in..)

Dank!
 
‘T is duur, maar in gerechten waar de sojasaus een prominent deel van de smaak is, vind ik t de euro’s waard. Ieder z’n afweging natuurlijk. Ik gebruik m graag in een beurre blanc bijvoorbeeld. Jummie!
Erg lekker om bijvoorbeeld sushi in te dippen, maar als ingredient in sausjes/dipjes met meerdere ingredienten verliest het totaal zijn meerwaarde.
Puur verhouding prijs kwalitatief gezien hoor, want het is een mooi product. maar dan uitsluitend PUUR.
Omgerekend kost het ongeveer 100 euro per liter, daar heb je 2 hele mooie flessen single malt whisky van minimaal 10 jaar oud voor;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan