Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RvH6511 zei:Ik zou zeggen, verspreid de vraag en de trend. Lijkt me wel lachen, model "trut".Dominique zei:RvH6511 zei:Ik draag een schort, en ja ik doe wel mee aan die hype Dominique omdat ik het leuk vind.
Bovendien heb ik al teveel kleding verklooit met BBQ-en. Brandgaatjes van de kolen overgooien vanuit de starter in de Weber (komt nu wat minder vaak voor ivm mijn Primo) maar ook vetvlekken, vleeslak vlekken, houtskool vlekken kortom alles waar maar vlekken van kunnen komen heb ik altijd op mijn kleding tot groot verdriet van mijn vrouw (directie). :-O :-O
De reden van een leren schort is omdat ik het kan en niet omdat het moet. (leuke tekst, zouden ze een liedje van moeten maken, of een oneliner voor een commercial)
Kortom ik ben er blij mee en uiteindelijk de directie ook, en voor wat betreft het zweten ook dat valt wel mee in verhouding tot het gez... van de directie.
En als de directie tevreden is, is alles ok. Zo zie ik het tenminste =))
Mochten ze ook een leren schort model " trut" maken ben ik waarschijnlijk ook gelijk fan hoor, dus laat de hype vooral voort duren!
Mooie benaming.
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Dominique zei:Nee, hij was ook niet echt truttig. Alleen de kleur
+1structor zei:Maar waarom zou jij een dikke schort willen hebben? Ik bedoel het is toch niet dat je hem draagt om mesaanvallen af te slaan. Je hebt die schort toch om vlekken uit je pak te houden, het moet toch verder niet in de 'weg' zitten?