Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat vind ik er ook wel interessant uitzien, maar er is echt vrijwel geen info te vinden op die site over de (on)mogelijkheden en specificaties van dat ding. Weet je toevallig of daar ergens meer over te vinden is?Kijk hier eens naar
![]()
ToControl WiFi BBQ Controller
ToControl BBQ Controller met WiFi!! - ToControl WiFi BBQ Controller- 2 Probe's 0°C - 160 °C- 30mm Fan- Power adapter 9Vdc- probe clip Te bedienen met of zonder WiFi verbinding. De hele set wordt compleet in een stevige doos verstuurd inclusief handleiding. De controller is geschikt voor...www.tocontrol.nl
Je moet er nog wel een adaptor voor je guru bij kopen, die hebben ze bij vuur en rook
Ben ook even aan het zoeken gegaan, volgens mij is/zijn het enthousiaste knutselaar(s) die een mogelijkheid hebben gevonden om wat geld te verdienen. Reageren snel op Facebook, dus voorlopig is er met de klantenservice niks mis. Maar op wifi zullen we nog even moeten wachten. Nog geen duidelijkheid over wanneer en voor hoeveel.Dat vind ik er ook wel interessant uitzien, maar er is echt vrijwel geen info te vinden op die site over de (on)mogelijkheden en specificaties van dat ding. Weet je toevallig of daar ergens meer over te vinden is?
+1 voor de signal en billows. Advies is om deze in UK te bestellen, is een stuk goedkoper. Daarnaast komen er met regelmaat kortingen voorbij. Zag laatst in het topic iemand die 45% korting had.signals & billows, zijn hier reeds een paar topics over, je moet maar even opzoeken.
45% was t.o.v de prijs in Nederland. Dus niet 45% op de engelse prijs .Maar het scheelt echt veel idd+1 voor de signal en billows. Advies is om deze in UK te bestellen, is een stuk goedkoper. Daarnaast komen er met regelmaat kortingen voorbij. Zag laatst in het topic iemand die 45% korting had.
aha, ja dat maakt een verschi. Volgens mij werd in het topic wel een kortingscode van 20% genoemd, weet niet of die nog werkt. Daarnaast de tip om een account aan te maken, de billows in je mandje te plaatsen en een dag wachten. Krijg je de volgende dag een kortingscode van 10%.45% was t.o.v de prijs in Nederland. Dus niet 45% op de engelse prijs .Maar het scheelt echt veel idd
211,20 kom je uitIemand die korting code nog? Kom je dan rond de 220 uit? Dan lijkt het me een mooi apparaat voor rrm goede prijs.