Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Benieuwd naar je ervaringen. Ooit wel een snijmachientje gehad, maar als ik bacon ging snijden, dan was ik wel erg lang bezig met schoonmaken. Dus vooral benieuwd naar het gebruiksgemak bij vettig spul.Ben benieuwd hoe de Graef het doet. Ik krijg hem maandag.
Ah, duidelijk, dan moeten we gewoon nog even geduldig afwachten.@Arjan Ebing Hi Arjan, Helaas nog niet geprobeerd. Hij ligt onder de kerstboom. Ik pak hem eerste kerstdag uit en ga er dan wel gelijk mee aan de slag om een Serrano ham te snijden. Zal het wel laten weten.
Ik heb laatst een snijmachine opgeknapt, maar hij is zwaar en ik betrap me erop dat schoonmaken me vaak ook te veel gedoe is. Dus ik gebruik hem maar weinig Maar hij staat me nog niet in de weg. Voor grotere projectjes haal ik hem van stal.Benieuwd naar je ervaringen. Ooit wel een snijmachientje gehad, maar als ik bacon ging snijden, dan was ik wel erg lang bezig met schoonmaken. Dus vooral benieuwd naar het gebruiksgemak bij vettig spul.
Same here, heb nu alleen nog aarbeienplantjes in bakken, da's altijd leuk, maar voor de rest koop ik wel wat ik nodig heb.Ik ben bezig geweest met een moestuin, maar dit jaar de pijp aan Maarten gegeven. Katten die mijn moestuin als kattenbak zien, honderden slakken die alles opeten. Ik werd er gek van. Ik hou het nu bij een paar kruiden en knoflook.
Dat is wel een professionele!Ik heb laatst een snijmachine opgeknapt, maar hij is zwaar en ik betrap me erop dat schoonmaken me vaak ook te veel gedoe is. Dus ik gebruik hem maar weinig Maar hij staat me nog niet in de weg. Voor grotere projectjes haal ik hem van stal.
Bekijk bijlage 72479
Hier is een beetje hetzelfde.Bekijk bijlage 72366
Ik heb om die reden gekozen om een mooie
Berkel aan te schaffen en op een extra meubel in de woonkamer te zetten. Vrouwlief is niet dol enthousiast maar is inmiddels gewend.