Beef en Steak

Tips voor snijmachine?

@Hoogie, heb je je nieuwe machine al geprobeerd? Ben erg benieuwd naar hoe ie bevalt.

@Arjan Ebing Hi Arjan, Helaas nog niet geprobeerd. Hij ligt onder de kerstboom. Ik pak hem eerste kerstdag uit en ga er dan wel gelijk mee aan de slag om een Serrano ham te snijden. Zal het wel laten weten.

@Arjan Ebing Hi Arjan, Helaas nog niet geprobeerd. Hij ligt onder de kerstboom. Ik pak hem eerste kerstdag uit en ga er dan wel gelijk mee aan de slag om een Serrano ham te snijden. Zal het wel laten weten.
Ah, duidelijk, dan moeten we gewoon nog even geduldig afwachten.

Ben wel razend benieuwd.

Benieuwd naar je ervaringen. Ooit wel een snijmachientje gehad, maar als ik bacon ging snijden, dan was ik wel erg lang bezig met schoonmaken. Dus vooral benieuwd naar het gebruiksgemak bij vettig spul.
Ik heb laatst een snijmachine opgeknapt, maar hij is zwaar en ik betrap me erop dat schoonmaken me vaak ook te veel gedoe is. Dus ik gebruik hem maar weinig 😅 Maar hij staat me nog niet in de weg. Voor grotere projectjes haal ik hem van stal.

DSC05463.JPG

Ik ben bezig geweest met een moestuin, maar dit jaar de pijp aan Maarten gegeven. Katten die mijn moestuin als kattenbak zien, honderden slakken die alles opeten. Ik werd er gek van. Ik hou het nu bij een paar kruiden en knoflook.
Same here, heb nu alleen nog aarbeienplantjes in bakken, da's altijd leuk, maar voor de rest koop ik wel wat ik nodig heb.
Ik zag slakken van de zomer overnacht een volwassen zonnebloem neerhalen, echt niet normaal meer die beesten.

Goeie keus voor de snijmachine, die ga je vast heel veel gebruiken.
Mn schoonouders hebben ook zoiets, werkt prima. Alleen wel luidruchtig, da's het enige minpuntje.

Terug
Bovenaan Onderaan