BasBQ
Beef en Steak

Tip: (BBQ) lampje van action.

Gaat niet om de kwaliteit en de hoeveelheid licht. 😋
 
Wel grappig dat bijna iedereen er meerdere koopt.
Veel vertrouwen in de action kwaliteit is er dus niet🤣
Ik neem ze ook mee naar de camping. Geven best wat licht, en kunnen mooi aan de tentstokken van de voortent.
En idd, met A.C. tion weet je het nooit.
 
Heb ze ook gekocht. Meerdere omdat ik meerdere barbecues heb, maar ook omdat ze op meer plekken te gebruiken zijn en ook een geinig cadeautje zijn.
Niks mis met de kwaliteit van de A.C.tion 😜
 
Wel grappig dat bijna iedereen er meerdere koopt.
Veel vertrouwen in de action kwaliteit is er dus niet🤣
ik vermoed dat de kids zo af toe met eentje aan de haal gaan, leuk he lampjes enzo dan heb ik altijd nog een backup haha
 
Hier lagen er ook werklampen van action die je kon plooien. Ik gebruik al een paar jaar zo een werklamp die je kan plooien, maar heber toch 2 meegenomen. Het voordeel van een zo een werklamp die je kan draaien is kan je een hele tafel bij verlichten
 
Om in de winter te roken gebruik een soortgelijke muts. De vleesklak wordt dan ook een beetje beschermd.
550x552.jpg
 
Ook drie gehaald! Bedankt voor de tip! Maar ‘plakken’ jullie deze op de q nadat je m open zet of laat je het lampje er continu aan tijdens het grillen???
 
Om in de winter te roken gebruik een soortgelijke muts. De vleesklak wordt dan ook een beetje beschermd.
Zo’n muts heb ik ook, maar vind ik alleen bruikbaar om gezien te worden. Fel genoeg, maar strooilicht i.p.v. bundel.
 
Voor mij leuk, als extra, heb een 25W led verstraler die op de kamado gericht is en met het lichtje kan ik makkelijker op de grillplaat kijken.
 
Ik was het ook zat om te knooien met zwakke tuinverlichting enz. Ik heb nu ook een 50w witlicht led schijnwerper met een statief gekocht. Daar heb je echt wat aan, maar dan praat je ook over een heel ander budget.ik was iets van 100 euro kwijt denk ik bij elkaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-X710 met Tapatalk
 
Vrouwlief vroeg; nog wat nodig van de action? Ja zo'n lampie.

Ik dacht ondertussen vraag me af hoe die eigenlijk blijft plakken op geborsteld rvs maar aangezien iedereen het hier koopt zal er wel ergrens een stukje staal zitten waar de magneet op blijft plakken.

Niet dus, bij de grizzly grill elite.
Toch een leuk lampje erbij nu.
 
Vrouwlief vroeg; nog wat nodig van de action? Ja zo'n lampie.

Ik dacht ondertussen vraag me af hoe die eigenlijk blijft plakken op geborsteld rvs maar aangezien iedereen het hier koopt zal er wel ergrens een stukje staal zitten waar de magneet op blijft plakken.

Niet dus, bij de grizzly grill elite.
Toch een leuk lampje erbij nu.
Waarschijnlijk zijn je bouten/moerdopjes wel van metaal. Maar dat plakt zo onhandig
 
Terug
Bovenaan Onderaan