BasBQ
Beef en Steak

tijdelijke aflossing van de blauwe doos?

 
 
 
 

RedFox

Gerijpt
Berichten
3.160
Van dinsdag 14 mei t/m dinsdag 27 mei zijn de baby back ribs bij Makro weer in de aanbieding!
Dit keer in een gele doos. Zou het pictogram op de doos een land voorstellen?
Edit: Inmiddels zie ik dat het de contouren van Polen zijn.

makroslabben_zps4873df49.jpg
 
Ik wilde ook net een topic openen hier over. Ik heb deze nog nooit eerder gezien.
 
Inmiddels heb ik gezien dat de contouren op de doos het land Polen is.  ;)
 
Daar zitten ook aardig wat Nederlandse varkenshouders die hier te veel beperkt werden in hun bedrijfsvoering. Logisch gevolg dat daar steeds meer vandaan gaat komen. Ook de verwerking zal steeds meer daar gaan gebeuren omdat de lonen daar nu eenmaal lager liggen.
 
Deze lagen laatst tussen de tony's,heb toen een doos open getrokken.
De ribben waren allemaal aangevroren,het leek wel of ze helemaal uitgedroogd waren.
 
Ik had ze ook al in het krantje gezien, en wacht rustig op de ervaringen van mijn BBQvriendjes ;)
 
iemand hier ervaring mee?
 
Ik dacht prcs het zelfde toen ik ze gister in de folder zag. Anders gewoon een blauwe doos voor een paar euro's meer :)

Dominique zei:
Ik had ze ook al in het krantje gezien, en wacht rustig op de ervaringen van mijn BBQvriendjes ;)
 
Ik ken ze niet, maar ik zag drie soorten bij de makro gisteren.

Blauwe doos, Toni's (met japanse tekens) en die uit de folder,

Misschien als alternatief voor de (slechte) witte dozen?
 
Dit is een reactie van iemand die bij de "buren" zijn mening heeft gegeven:

"Inmiddels 2x deze ribs gehad. Moet helaas toegeven dat ze qua smaak en vorm niet OK zijn. Tuurlijk alle waar naar zijn geld maar zowel ikzelf als mijn vrouw kopen ze nooit meer. Liever 1.50 per kilo meer voor mooie ribben".
 
Het is natuurlijk een N=1 verhaal maar dat is wel zijn conclusie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan