BasBQ
Beef en Steak

"Tijdelijk" onderstel voor Big Green Egg Large

 
 
 

blackshadow

Vuurmaker
Berichten
87
"Tijdelijk" onderstel voor Big Green Egg Large

Het maken van de tafel voor mijn BGE Large loopt vertraging op en ik zou hem tijdelijk graag toch blijven gebruiken.
Een origineel onderstel vind ik te duur om nadien dan niet meer te gebruiken.

Zijn bvb de onderstellen van andere merken goedkoper en passen deze?
Of andere idee?n?

Edit: zou hem toch wel graag makkelijk kunnen verplaatsen...
 
Op een workmate zetten? 4 cobblestones eronder, ei erop. Klaar. Denk ik zomaar.
 
Bedankt voor de reacties, maar zou hem toch wel graag makkelijk kunnen verplaatsen...
 
Zag dit op mp! Misschien een idee om tweede Hans te kopen
Bedankt voor de reacties, maar zou hem toch wel graag makkelijk kunnen verplaatsen...

Daar heb je Hans dan voor  ;), die kan 'm verplaatsen voor je, en eventueel andere vervelende klusjes  =))

Sorry, (kon het niet laten)
 
Mac zei:
Zag dit op mp! Misschien een idee om tweede Hans te kopen
Bedankt voor de reacties, maar zou hem toch wel graag makkelijk kunnen verplaatsen...

Daar heb je Hans dan voor  ;), die kan 'm verplaatsen voor je, en eventueel andere vervelende klusjes  =))

Sorry, (kon het niet laten)

Maar als dat je tweede Hans wordt, waarom gebruik je nu dan niet alvast de Hans die je al hebt?

Maar weer ontopic: Kun je niet tijdelijk aan zo'n platform kar van de bouwmarkt komen? Een paar bouwblokken er op voor de hoogte en om te zorgen dat de kar niet beschadigt. De kar wel weer terug brengen als je tafel er is.
 
Nosmo zei:
Mac zei:
Zag dit op mp! Misschien een idee om tweede Hans te kopen
Bedankt voor de reacties, maar zou hem toch wel graag makkelijk kunnen verplaatsen...

Daar heb je Hans dan voor  ;), die kan 'm verplaatsen voor je, en eventueel andere vervelende klusjes  =))

Sorry, (kon het niet laten)

Maar als dat je tweede Hans wordt, waarom gebruik je nu dan niet alvast de Hans die je al hebt?

Maar weer ontopic: Kun je niet tijdelijk aan zo'n platform kar van de bouwmarkt komen? Een paar bouwblokken er op voor de hoogte en om te zorgen dat de kar niet beschadigt. De kar wel weer terug brengen als je tafel er is.

Wel goeie gast die Hans;) (sorry.... Gevalletje zaterdag avond laat.....zondag ochtend vroeg.....ipad met een eigen wil.....
 
Bij de bouwmarkt verkopen ze wel van die kleine plateau's met 4 zwenkwielen om meubels te verplaatsen.
Ik zou hem niet op hoogte maken, en kijken of je hem ook vast kunt zetten.
Heb wel eens foto's gezien van een gevallen BGE. Als het die van jou is kun je het lachen wel inhouden.
 
Zoiets heet een hondje Bert ;)
 
Dat is de veel gebruikte naam in de wandelgangen.
Dat heet officieel een pianokar.

Maar wij zeggen ook hondje hoor op de zaak.
 
Jw zei:
Zag dit op mp! Misschien een idee om tweede Hans te kopen? Ik denk dat het ook z'n waarde niet snel verliest .
Succes jw

http://link.marktplaats.nl/765639478

Helaas nog steeds geen reactie van de verkoper gekregen.
Dit was voor mij de perfecte oplossing geweest...
 
Terug
Bovenaan Onderaan