Beef en Steak

Tijd voor wat bbq'en

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jelle
  • Startdatum Startdatum
J

Jelle

Gast
Hallo,

Hier Jelle. Ik zal waarschijnlijk mijn leven als lezer slijten en weinig schrijven.
Ik kwam op het forum terecht omdat ik een nieuwe gietijzeren grillplaat heb en op zoek ben naar manieren om hem goed in te branden.

Dankzij het forum is dit aardig gelukt. Bedankt voor de mooie links en onderwerpen. Wie weet vind ik hier nog wel wat meer terug.

Nu tijd om van het seizoen te gaan genieten!  :D

Welkom!

hoi Jelle,
welkom bij dit edele genootschap

Welke versie van de Genesis heb je?

SilverFox zei:
Welke versie van de Genesis heb je?

Hoi, Volgens mij heb ik een e-330 GBS uit 2015. Ze hadden bij Groenrijk nog een last-year modelletje staan. Net zo duur als dit jaar, helaas. Maar, ik kreeg er een gratis rotisserie bij en gevogelte stomer.

Al met al een goed begin. Deze week al heerlijk kunnen kokkerellen met wat vleesch en aardappelpartjes met kruiden uit de tuin op een rolletje alu folie en olie. Vandaag weer heerlijk de gietijzeren plaat ingebrand met wat vleesch. #genieten

Nu nog even de moed opbouwen om een compleet ander gerecht neer te zetten. Een compleet brood bakken ofzo. M'n vrouw heeft een mooi ciabatta gerecht met gegrilde paprika's, ham, feta en wat basilicum. Het wat er loopt me nu al in de mond, alleen geen idee of dit gaat lukken op de genesis, of dat ik weer terug moet naar de huisoven.

Is goed te doen hoor, alleen ffies uitvinden hoe ;)
Volgens mij zit er geen verschil tussen de 2015 & 2016, maar zo'n spitje is geweldig!

Terug
Bovenaan Onderaan